השליחים נישלחו לעופף בלי כנפיים?

השליחים נישלחו לעופף בלי כנפיים?

קצת מוזר שנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם אחראי לאסון לאומי מזעזע שלח את ראש המוסד לדון בהסדרה בלי לתת לו רשות לסגור עסקה.

חס וחלילה אפשר לחשוב שהוא לא באמת מעוניין להשיב את החטופות והחטופים הבייתה אלא להמשיך בלחימה לצורכי פוליטיקה.

למה בעצם לשלוח שליח קצוץ כנפיים רק כדי לעשות הצגה בזמן שאין באמת רצון לסגור עיסקה? זה יאפשר הטלת אשמה או רק ימנע חתימה שתעצור את הלוחמה ותשיב חטופות וחטופים הבייתה?

ציטוט:

נתניהו שלח את ברנע עם מנדט מצומצם: “יש עסקה ביד, לא רוצים לקדם אותה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת דומה כמו לתת לרעייה רשות נדיבה לצאת לקניות באיזה קניון יקר בניכר, אבל לא לתת לה מזומן, המחאות או כרטיס אשראי כדי שחלילה לא תהייה למסכנה יכולת לרכוש שום דבר.

בעברית קלה, לא בטוח שראש הכנופייה מעוניין שתהייה עסקה, שהרי הוא שם על המתווך מיגבלה, ולפי הדיווחים אין באמת רצון מצידו לממש הסדרה, שזה בעצם בשורה נוראה, במיוחד לבני ובנות המשפחה.

מיצוות פידיון שבויים מאוד חשובה ליהודים בגלל שלחיים יש קדושה. חלילה, הפושע לא יאפשר עיסקה בעזרת איזה טענה או האשמה לכל המדינה יהייה ברור שטובתו האישית יותר חשובה לו מאשר אנושיות, חיים של אחרים וחמלה.

סביר שדחיית ההצעה האחרונה לעיסקה תוביל להחמרה במצב, שכבר עתה הוא רע. חוץ מזה, לא בטוח שהציבור הישראלי יקבל כזו ידיעה בשלווה. למעשה, הסקרים מראים שרוב מכריע במדינה דורש עיסקה.

בדמוקרטיה, החוק והרוב קובע. גם בעזרת הסתה והנדסת תודעה מיעוט קיצוני, סרבני, גזעני, תוקפני ולוחמני לא יצליח לשנות את מה שכתוב במגילת העצמאות או בתורת העם העברי.

בתהילים כתוב- סור מרע, וזה אומר שלא כדאי להסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה או באחריות לאסון לאומי נורא. מוסבר שם שיש לעשות טוב, וזה לא כולל פישעי מלחמה, מניעת סיוע לאוכלוסייה רעבה או התעללות בשבויים במתקן כליאה.

החלק שגם מאוד תואם לכתוב בחזון לציון מדבר על הצורך לבקש וגם לרדוף שלום, אבל הפושעים הסידרתיים והמסוכנים מצפצפים על כל הלעיל כאילו אין אלוהים, ועושים מה שהם רוצים לצרכים אנוכיים בלי להתחשב באחרים או בסיכונים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן