הצעה פסולה לבצע שואה

הצעה פסולה לבצע שואה

כידוע ליודעות וליודעים יהודים טובים לא מעוללים לאחרים את מה שלהם לא היה נעים.

ההמלצה המרכזית בתורה היא לכבד את רעך כאת עצמך, ורק להשכים לנטרל את הקמים לכלותך אם אין ברירה, בגלל שלחיים יש קדושה.

למרבה הצער, הסתה לשנאה, ליבוי חרדה וטיפוח איבה גרמו למאמינות ולמאמינים לשכוח מה כתוב בתורת היהודים.

כתוצאה מהנדסת התודעה זדונית ומתמידה, במקום לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה יש בארץ קולות מוסתים שקוראים לבצע פשעי מלחמה נוראיים ולפגוע באזרחים, נשים וילדים. למעשה, אפילו- שלום הפך למילה גסה שלכאורה מעידה על חולשה, על אף העובדה שכל מאמין אומר- שים שלום שלוש פעמים ביממה..

כשפרעה פעם ציווה להשליך ליאור את כל הילודים הזכרים הדבר קצת עיצבן והעציב את העברים. האם עכשיו שומעים אצלנו הצעות דומות שממליצות לבצע זוועות דומות?

ציטוט:

לא רק בן גביר ואייל גולן: פרקליט המדינה המליץ לפתוח בחקירה נגד ח”כ קטי שטרית.

בריאיון לערוץ 14 אמרה ח”כ שטרית: “אם אתה שואל אותי – אני משטחת את עזה. אין להפריד בין הרוצחים לבין אזרחים ברצועה”

עד כאן ציטוט.

כמובן שמותר מאוד לכעוס ולכאוב לאחר התקפה מזוויעה, וגם חיוני לנטרל סכנה כדי שהבעייה לא תחזור על עצמה, אבל אסור ליהודים לרצוח אזרחים רק בגלל רגשות עזים. אנחנו לא טרוריסטים, ונקמה אלימה אינה מיצווה חשובה מהכתובים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- פתרון שימנע יגון דורש רצון. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן