הפושע המקומי יהפוך למבוקש בינלאומי?

הפושע המקומי יהפוך למבוקש בינלאומי?

כפי שפורסם כאן בעבר, במידה והעבריין הסידרתי יחבל בעסקה שתעצור את המערכה ותשיב את החטופות והחטופים הבייתה כנראה שהוא יהפוך לחשוד בביצוע פישעי מלחמה ויזומן לערכאה.

הפגישה האחרונה עם ראשי הממשל הראתה שאין לנאשם כוונה לקיים את מיצוות פידיון שבויים אלא להערים קשיים וזאת במטרה לחבל בעסקה ולהמשיך בלוחמה. למעשה, במקום הקלה, הצלה ורווחה קיבלנו עוד כמה מקלות בגלגלי העגלה, וזה נעשה בכוונת תחילה.

כחזוי, סרבנות, מרדנות ועבריינות הובילו להסתבכות. מי שלא מבין כשמסבירים לו שוב ושוב בעדינות או בתקיפות יאלץ להתמודד עם האשמות מאוד חמורות, ויהייה לו קשה לצאת לביקורים בהמון מדינות.

ציטוט:

בריטניה הודיעה שתמשוך את ההסתייגות נגד הצווים לנתניהו ולגלנט בהאג.

ציטוט:

כך טיפח נתניהו את חמאס ועשה הכל כדי למנוע שלום עם הפלסטינים.

“הדרך לשבעה באוקטובר”, ספרו של אדם רז, חושף את ממדי ההרס שזרע כאן נתניהו במכוון, במטרה ללבות את הסכסוך.

מי שקורא את “הדרך לשבעה באוקטובר”, ספרו החדש של ההיסטוריון אדם רז, לא יכול לחמוק מהתובנה שב–7 באוקטובר נתניהו קצר את מה שזרע. צה”ל נכשל כישלון חרוץ במשימתו להגן על ישראל, אבל נתניהו נחל הצלחה לשיטתו המעוותת: השקעתו בחמאס השתלמה, הסכסוך בין העמים העמיק והשלום התרחק.

עד כאן ציטוט בעל משמעות.

סביר שהפושע יזעק שהוא סתם קורבן אנטישמיות, אבל במציאות מניעת העברת מזון לאוכלוסיה עקורה והתעללות בשבויים במתקן כליאה מעידים על בעייתיות חסרת מוסריות.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם-הפושע גרם לבעייה, בכוונה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן