הסתה, קנונייה ומזימה מפחידה

הסתה, קנונייה ומזימה מפחידה

הסתה פרועה ופעילות אלימה מאוד מסכנות את הדמוקרטיה וגם מאיימות על המדינה, שלומה, ביטחונה, חזונה, חוקיה ותורתה.

למעשה, הנדסת תודעה וטיפוח שנאה פעם כבר הובילו לאסון לאומי נורא, ולכן חשוב לנקות את הגינה מכל העשבים השוטים והקוצניים לפני שתצוץ בעייה.

ציטוט:

קבוצת הווטסאפ של פעילי הימין הקיצוני – והחשש של מפגיני קפלן: “הרצח הבא קרב ובא”

המפגינים שמגיעים מדי שבוע למחות נגד הממשלה מוטרדים מהתארגנות של פעילי ימין קיצוני, שלטענתם מטילים אימה ברחובות – ואף פוגעים בהם פיזית • הודעות קבוצת הווטסאפ שלהם, שהגיעו לידי N12, חושפות הסתה קשה כלפי המפגינים ותמיכה באלימות נגדם: “הקפלניסטים הבוגדים הם אויב העם” • עו”ד גונן בן יצחק: “הרצח הבא יבוא מצד כנופייה של פעילים אלימים שמקבלת חסות מהמשטרה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? התארגנויות שקוראות ליריבים פוליטיים בוגדים מסוכנים בעצם מתירות את דמם של המוכפשים, ולפיכך עלולות לדרבן פעולות עברייניות אסורות, פוגעניות, מסוכנות ומזיקות.

מצויין שהמזימות המפחידות מוצגות לציבור, שכן אם חלילה יקרה אסון הכל יהייה ברור ולא נופתע מהסיפור.

אין כמו אורה המחטא של החמה לייבש שלולית עכורה ודלוחה שסרחה, ולכן זה טוב מאוד שהמדינה כולה תדע מי זומם לפעול כנגד הדמוקרטיה בצורה אלימה.

כמובן, מה שהכי חשוב זה שהמשטרה שמנוהלת על ידי פושע מורשע תיגש למסיתים הזוממים להרע ללא השהייה ותסביר להם שיש חוק במדינה, ושזהותם ידועה. למעשה, עצם ההסתה והקנוניה לביצוע פשע זו עבירה.

חובש כיפה שפעם חשב בטעות שביצוע רצח יושיע את המדינה מסכנה נוראה יושב סגור ובדד כבר המון שנים בתא. למרבה הצער, עדיין לא בטוח שהפושע המורשע בכלל מבין שנעשתה שגיאה ובוצע חטא לתורה, שכן עד כה הרוצח אפילו לא ביקש סליחה.

הערה אחרונה: מאוד יפה שגונן מגונן על מי שמתלונן.

כמובן שיש בארץ עוד עורכי ועורכות דין שהצדק והדמוקרטיה מעודדים אותן ואותם להושיט עזרה בזמן שיש התקפה כנגד חזון המדינה, חוקיה ואזרחיה, וחשוב לומר לכולם ולכולן תודה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המשטרה מצייתת לפושע מורשע?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן