הסתה לשנאה היא סכנה לדמוקרטיה

הסתה לשנאה היא סכנה לדמוקרטיה

הסתה לשנאה והנדסת תודעה כבר הובילו להתפרעויות אלימות במוסדות מכובדים לחינוך גבוה באירופה ואמריקה.

היום כבר ברור שהתערבות חיצונית אירגנה, עודדה וכנראה גם מימנה את המחאה היזומה, שיצאה כנגד הדמוקרטיה ובעד כנופיית פשע שרצח עם הוא מישנתה.

סביר שארצות המערב כבר מבינות את המזימה, שכן יש מספיק ראיות להתארגנות לפגוע בדמוקרטיה. אולי זה טוב שהעולם יראה למה גורמת הסתה, איזה סכנה ניצבת בפני השיטה הדמוקרטית, זו שמכבדת שיוויון, כבוד הדדי ואת מיצוות התורה.

ציטוט:

אתמול, ערב פתיחת הוועידה, כאלף מפגינים פרו-פלסטינים כבר צעדו במרכז שיקגו, וקראו “לסגור את הוועידה הדמוקרטית”. המארגנים מצפים למספרים גדולים בהרבה בימים הקרובים, עם תחזיות לעד 40,000 מפגינים ביום שני, ואפשרות לגידול לכדי 100 אלף במהלך השבוע.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? סביר שעכשיו כבר יותר ברור שהמאמץ לקלקל, להפריע ולחבל כלל לא נועד להושיע עם קטן שסובל. במציאות, חוץ מזה, גם אי אפשר לשחרר מדינה שמעולם לא הוקמה, אבל הסתה לא מתחשבת בעובדות אלא מתמקדת בניסיון להנדס תודעה בעזרת סיפורי אגדה וליבוי שנאה.

מסתבר שציר הרשע בעצם זומם לחסל את הדמוקרטיה, והניסיון שוב להפריע להליך הבחירה באמריקה משקף התערבות זרה שזדון מאחוריה.

יתכן שהעולם התרבותי לא ממש ישמח לחשוב שמאחורי הגל האיסלאמי הקיצוני והרצחני עומד רודן רוסי. למעשה, ניסיון להתערב, להשפיע ולהפריע למערב עשוי להביא תגובה, שכן זו חוצפה שאינה במקומה.

קישור למאמר במקו. קישור למאמר בשם- פתרון שימנע יגון דורש רצון. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן