הנשיא ממלכתי ואחראי

הנשיא ממלכתי ואחראי

אולי צריך להודות לכבוד הנשיא האמיץ והממלכתי על שהביע דיעה בפומבי, ואפילו הבטיח לעמוד בראש מחנה שיקום להגן על החזון הציוני, וזאת במידה וחלילה אי פעם יבוא סיכון ממשי לקיומנו הדמוקרטי.

ציטוט:

הרצוג בהתבטאות חסרת תקדים: צריך להוציא את הכהניזם מהממשלה.
הנשיא התעמת עם מפגינים נגד נתניהו מחוץ לביתו, הבהיר כי הוא קורא לאחדות – וכשנשאל אם הוא חושב שתהיה כזו גם עם בן גביר השיב: “את הכהניסטים בוודאי שצריך להוציא”. המוחים הטיחו בו כי הוא אינו עושה מספיק, בצל מחאתם, והרצוג לא נותר חייב: “הדמוקרטיה תנצח. אם אראה סכנה – אעמוד בראש המחנה.

עד כאן ציטוט.

אולי כדאי לשים לב לנאמר במאמר ושוב לעיין בכותרת וגם בתוכן.

כתוב שם שחור על גבי לבן שכבוד הנשיא התעמת עם מפגינים נגד נתניהו, שהוא עבריין מסוכן, וזה לכאורה מראה באיזה צד הוא.

דווח שכבוד הנשיא גם אמר שאם יראה סכנה למדינה הוא כביכול יעמוד בראש הלוחמים בעד המשך קיומה של הדמוקרטיה.

בנוסף, כבוד הנשיא הסביר שלדעתו צריך להוציא גזענים אלימים ומרדניים מתפקיד בכיר, שכן חשוב להרגיע ולאחד במקום לפלג ולהבעיר.

מה אפשר לומר? בהתחלה מה שכתוב נראה נהדר. באמת חשוב לשמור על הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה, וצריך לעמוד איתן ונחוש בפני סכנה למדינה.

מצד שני, לא לגמרי ברור מדוע כבוד הנשיא אינו תומך במפגינים כנגד הנאשם הפלילי, ומדוע הוא לא דורש לסלק את העבריין המורשע שאחראי לפשעי מלחמה ללא השהייה.

יכול להיות שעדיין אין לו הבנה שקיימת סכנה לדמוקרטיה ומתחוללת מלחמה. מצד שני, טוב לדעת שאם המצב הנורא חלילה יורע אז הנשיא יתייצב בראש המחאה ויביע דיעה שתביא ישועה לאומה שכבר מספיק סבלה.

Business Recorder התמונה המקורית נלקחה מגוגל.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לדמוקרטיה הישראלית יש בעייה. קישור למאמר בשם- הפושע המקומי הוא עבריין בילאומי. קישור למאמר בשם- בלי צו מעצר הכל יבער. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים. קישור למאמר בשם- החוק הוא הריבון לא ההמןו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הנשיא ממלכתי ואחראי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן