הנהגה ראוייה תביא הקלה גדולה

הנהגה ראוייה תביא הקלה גדולה

באומץ רב ובלי התחשבות בנזק האישי, הפוליטי או התדמיתי, בני התנדב פעמיים לבוא לעזרת המדינה כדי להגן על החזון הלאומי. לצורך העיניין הקצין האחראי התגבר על קשיים מוסריים וחבר לנאשם שמסובך עד צוואר בפלילים ואחראי לאסונות לאומיים.

לקצינים קרביים שקולים, אמיצים, אנושיים, נאמנים, נבונים, מאופקים ומנוסים יותר חשוב לפעול למען מדינת היהודים מאשר מאשר לצרכים אישיים, וזאת על אף הסיכונים והמחירים.

מנהיגים אמיתיים חושבים על טובת האחרים, ומנסים לנווט באחריות ונחישות לחוף מבטחים. לעומתם, פושעים ועבריינים סידרתיים בעיקר שואפים להגשים מאוויים אנוכיים או חמדניים.

ציטוט:

גנץ: “בממשלה שאקים אעמוד על מתווה שירות לאומי לחרדים וערבים כאחד”

עד כאן ציטוט.

כמובן ששיוויון הוא חלק מהחזון לציון, וזה רעיון מצויין לתת לקבוצות שעד כה לא השתתפו במאמץ הלאומי הזדמנות להיות חלק מהניסיון לחיות כאן בשלום, רווחה וביטחון.

אין שום צורך לחייב תלמידים נטולי ידע כללי, מדעים וכישורים מיקצועיים או למיעוטים אחרים שגם אינם ציוניים להיות לוחמים קרביים.

שירות לאומי או אזרחי בקהילה יכול להיות פיתרון נפלא. תהייה תרומה למדינה שבסופה יכולת תעסוקה שווה, והדבר ימנע מתחים מיותרים, פערים מצערים ואפלייה פסולה בחברה.

בעברית קלה, בני מציע דרך טובה לפתור בעייה כאובה שכבר הגיע הזמן לטפל בה כדי שיוטב למדינה. חוץ מזה, נראה שהוא יהייה ראש ממשלה שיוויוני, דמוקרטי, שקול, אחראי, הגיוני ונפלא.

כל מה שעכשיו נותר כדי לשפר את מצב האומה שכבר מספיק סבלה זה רק להחליף את הפושע שאחראי לאסון לאומי נורא ואשם בבגידה בביטחון המדינה בהנהגה יותר ראוייה. למעשה, מאוד כדאי לעשות זאת ללא השהייה רבה, שכן הסכנה גדולה וכבר הוגדשה הסאה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו. קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה. קישור למאמר בשם- בגידה זו לכאורה עבירה די חמורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הנהגה ראוייה תביא הקלה גדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן