המהפכה הישראלית אינה צרפתית

המהפכה הישראלית אינה צרפתית

הסתה אלימה, משולהבת, פרועה ואלימה לשנאה, לאיבה וטינה עלולה חלילה להביא לפגיעה בדמוקרטיה, בחזונה, דרכה ותורתה.

מאוד חשוב שההפגנות הדמוקרטיות במדינה לא יסיתו בצרחות ושאגות, עם חבלי תלייה וארונות קבורה, כנגד מיצוות התורה והמפורט במגילה לצורכי פוליטיקה מתוך ניסיון להטיל אימה ולהשיג שליטה.

ליהודים אסור לפגוע אלא למען הגנה עצמית ורק אם אין עוד ברירה. בנוסף, גם יש עלינו חובה לסור מרע, לא להסתבך בשלל כיתבי אשמה, בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה או באחריות לאסון לאומי מזעזע. לעומת זאת, יש לעשות טוב ולבקש שלום והסדרה. זו התורה כולה, פחות או יותר ובקצרה.

הרעיונות שלעיל אינם סימן לבגידה באומה וביטחונה, אהבה לאוייבי המדינה או סימן לחולשה אלא הוראות מפורשות מהמגילה העתיקה והקדושה.

סרבנות, עבריינות, שחיתות, גזענות ואלימות אינן חלק מחזון המדינה או מיצוות חשובות בתורה. מי שהסיט לכזו אמונה הוא פושע סידרתי שכנראה יורשע ויועבר למתקן כליאה כדי להרהר במפלה שתרשם בהיסטוריה.

כל מי שעכשיו מנסה להתלונן שההפגנות הדמוקרטיות, שנועדו לעצור פושע סידרתי מסוכן שמזיק למדינה ונמצא אחראי לרצף אסונות נורא, לכאורה מהוות סכנה אישית לראש הכנופייה בעצם מתאמץ לעסוק בהנדסת תודעה ובהלבנת פנים בפרהסיה בכוונה לצורכי פוליטיקה. בפועל, הציבור מפרט את הכישלונות, הטעויות, הבעיות, הצרות והעוונות, אבל אין שום קריאה או הרשאה רבנית הזוייה לפעול בדרכים שאינן חוקיות.

להלן ציטוט מדיברי השרה שהסתבכה בהפרת אמונים ורמייה:

עצרו! ההסתה חצתה כל גבול. השנאה עיוורה אותם לחלוטין. הסרטון המחריד נגד רה״מ ונבחרי הציבור מהימין מלמד שמדובר במחנה קיצוני שאיבד את דרכו. אני קוראת למשטרה והיועמ״שית לפעול לפני שיהיה מאוחר מדי. אל תגידו לא אמרנו, הכתובת על הקיר.

ציטוט:

בעקבות התחקיר על מירי רגב: המשטרה פתחה בחקירה בחשד למרמה והפרת אמונים.

עד כאן ציטוט.

אף אחד מהמפגינות והמפגינים לא מאיים על ראש הכנופייה בפגיעה. אולי הושמעה שצריך למלא את הבריכה בבטון, אבל לא כדי לכסות, לקבור או להסתיר איזה ראייה.

הציבור רוצה צדק ולשמר את חזון המדינה, אבל אין שום ניסיון להסית את הקהל לפגיעה באישיות בכירה שהסתבכה כאילו עצם קיומו עלי אדמות הוא לכאורה סיבה לבצע פשע נורא.

ברור שהאחראים והאשמים שהסתבכו עד צוואר בפלילים חשים מבועתים ולפיכך כנראה סבורים מרוב בהלה שהישראליות והישראלים דומים לצרפתים שפעם מאסו במלכים רשעים ומנותקים. ככה זה כשחשים מאוד נרגשים, מאויימים וחרדים. לא תמיד שיפוט המציאות נותר צלול בכאלא רגעים.

במציאות שאינה תולדה של תחושת אימה ובהלה עזה, ישראל היא דמוקרטיה, והסכנה היחידה למשפחת המלוכה היא הרשעה וישיבה בתא.

על אף ההשמצות והניסינות המבוהלים להשחיר פנים ללא צידוקים אמיתיים, שהרי הציבור לא מניף ארונות קבורה או חבלי תלייה, אין בכיכר המרכזית מכונה כירורגית מפחידה שיובאה במיוחד מצרפת הרחוקה.

לפיכך, הפחדים של הפושעים אולי מובנים אך לא באמת מבוססים או מוצדקים. מצד שני, האשמת אחרים זה כנראה הרגל יהודי ישן שקיים מאז שנכתבה התורה. מסופר שם שפעם אדם העליל על חווה, והיא נסתה להעביר את האחריות לנחש שפיתה אותה.

המשפחה המלכותי מקבלת אבטחה, גם כשלא מגיע לה, והציבור לא שואג שהיא סכנה או שיש להכחידה. לעומת זאת, נשים רבות יסבלו ויתגעגעו לשארית חייהן בגלל מחדליו המסוכנים של הפושע, שכן כשליו הפכו אותן לשכולות או לאלמנות.

בעזרת השם, יורשם כל מי שאשם ולשם שינוי גם ישלם. מי יודע? אולי ישיבה ארוכה ומאובטחת בתא תוביל להבנה שצריך להביע חרטה ולבקש סליחה? סך הכל, נזק נורא נגרם לאומה שכבר מספיק סבלה בגלל המשפחה הלקוייה שהסתבכה בערכאה.

קישור ליוטיוב- ההסתה שהובילה לרצח רבין. קישור לציטוט. קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “המהפכה הישראלית אינה צרפתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן