הכנופייה סבורה שהתקשורת אשמה?

הכנופייה סבורה שהתקשורת אשמה?

מוכר הרהיטים יכול לכזב לשותפים, לבגוד בשבועת האמונים, למנות שופרות צעקניים להפיץ בעבורו שקרים לצופים, וגם להמשיך לנסות להשתלט על אמצעי התקשורת החופשיים, והפעם בלי להסתבך בפלילים.

למרבה הצער, לא ממש כדאי לעצבן, לאיים ולפגוע בקבוצה של אנשים משכילים, דעתניים, אמינים, רציניים, אחראיים ומקצועיים וכל זאת רק בגלל רצון אנוכי לנהוג כרודנים כוחניים שמשתיקים מבקרים באמצעים פסולים.

תקשורת חופשית היא תנאי הכרחי לקיום משטר דמוקרטי בריא. ניסיון לפגוע בחופש הדיבור מסכן את החזון הלאומי. למה להפוך דיווח אובייקטיבי ומיקצועי לעצבני?

התוצאה של ניסיון לפגיעה בתקשורת תגרום למהומה רבה. למעשה, לא בטוח שלפושע כדאי להסתבך עם אנשים ונשים שלא חוששות חוששים להביע דיעה לגבי רודנים עברייניים, ועכשיו יש סיכוי טוב שהחטאים הפסולים שלהם יזכו ליותר חשיפה מביכה בעיתונים.

לאחרונה נעשה ניסיון משעשע לספר שעיתון ברשת לכאורה הפיץ לשון הרע בגלל שציטטנו מאמר שהתפרסם בידיעות אחרונות לפרהסיה. במילים אחרות, גם אנו זכינו להיות קורבן להכפשות, השמצות, ולניסיון זדוני להטיל אימה ולסתום פיות.

ניסיון להזיק למי שמשמיע ביקורת במטרה לתקן תקלה יזכה לחשיפה, וכך הציבור ידע איך פועלת הכנופייה, זו שבראשה עבריין מסוכן שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה.

חוץ מזה, הממונה על המשטרה הוא פושע מורשע, והעבריין הסידרתי לא מציית לתמרורי אזהרה ומסכן את האומה. צו מעצר בינלאומי בחשד לביצוע פישעי מלחמה יפטור אותנו מעונשו של הרשע.

התקשורת מאוד תשמח לפרסם את שלל הפרטים לגבי שפע הסיבוכים המשפטיים של הפושעים, שכן העבריינים גם מנסים לפגוע בעיתונאיות ועיתונאים ולא רק בחזון המייסדים ובשבועת האמונים.

קישור ליוטיוב. קישור למאמר בשם- הגורל הלאומי ועבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן