החוקים יעצרו את השוטרים?

החוקים יעצרו את השוטרים?

עורכי ועורכות דין בארץ מוזמנות ומוזמנים לסייע לאלה שכבר מקדישים זמן ומאמצים לשיחרור עצורים שאינם מסוכנים ולהגנה עליהם מפני אלימות השוטרים.

למעשה, אולי יהייה ראוי שלשכת עורכי הדין הישראלית תיקח על עצמה את ניהול היוזמה. אפשר שהיא תזמין את כל הנפגעות והנפגעים להביא לה דוחות רפואיים, צילומים ואת פירטי העדים לפשעים שביצעו שליחיו התוקפניים של הפושע הסידרתי שהורשע בדין כמה פעמים.

ציטוט:

מושכים למפגינה בשיער, חונקים ומטיחים על הכביש: התיעודים הקשים מההפגנה בירושלים.

בשלל תיעודים מההפגנה מול בית רה”מ ניתן להבחין בשימוש בכוח מופרז על ידי השוטרים. באחד מהם תועד מפקד יס”מ ירושלים, נגדו הוגשה בעבר תלונה במח”ש לאחר שהכה מפגין במחאת חרדים בבירה, מפיל מפגין על הכביש בזמן שמופעלת מכת”זית לעברו.

ציטוט מהמלצה שעלתה אצלנו אתמול לעיון הפרהסיה:

חשוב לצלם שוטרים אלימים וגם לקחת פרטים מעדות ועדים. זה יסייע לתביעה הייצוגית ולהענשת החוטאים. אפשר גם להשתמש ברחפנים.

עד כאן ציטוט.

בדמוקרטיה החוקים מגנים על האזרחיות והאזרחים גם אם בהנהלה יושבים עבריינים ופושעים ששולטים בשוטרים ונותנים להם הנחיות שמעליהן מתנוססים דגלים שחורים.

למעשה, קצת מוזר שהשוטרים ישראליים תוקפים אזרחיות ואזרחים, שכן על פי חוק תפקידם הוא להגן על התושבים. מי הפושע שנתן להם את ההוראה הפסולה להיות אלימים?

בית המשפט רק צריך לקבל ללא הרבה השהיות מהלשכה את שפע התלונות שמגובות בראיות קבילות, ומייד השוטרים האלימים יזכרו שחשוב לציית להוראות ולכבד נהלים, ובטח שלא לפגוע בתושבות ובתושבים בעבור פוליטיקאים עברייניים אחרת חלילה באים עונשים קשים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית. קישור למאמר בשם- האומה זקוקה להנהגה ראוייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן