הגילויים המזעזעים מסבירים מחדלים

הגילויים המזעזעים מסבירים מחדלים

יתכן שמתן הוראה לצה”ל סוף סוף לפעול בתימן ובלבנון בעצם נועדה לחפות על כישלון מזעזע שהוביל לאסון מלא יגון.

היום שוב יש בארץ קצת תחושת ניצחון, ואוייבינו כנראה חשים חשש והעדר מספיק ביטחון. ללא קשר להרגשות, להפצצות ולתוצאות המרהיבות גם חשוב להתייחס לעובדות, לבעיות ולטעויות המזיקות שנעשו ורק כך נוכל לתקן את שגיאות.

ציטוט:

אלוף במיל’ עמוס מלכא חושף בעדותו לפני ועדת החקירה האזרחית: בכל שנת 2023 היו אולי 3-4 ישיבות קבינט בלבד. “בעבר ראש אמ”ן היה יושב עם רה”מ פעם-פעמיים בחודש; חליוה נפגש עם נתניהו פעם אחת בלבד”

ציטוט:

צה”ל מאשר: נתניהו קיבל מאמ”ן 4 מכתבי התרעה לפני 7 באוקטובר.
בתשובה רשמית לבקשת חופש מידע שהוגשה על ידי עמותת “הצלחה”, דובר צה”ל אישר כי ראש הממשלה הוזהר ע”י אגף המודיעין כי האויב מזהה פגיעה בלכידות הישראלית ברקע המחאה נגד המהפכה המשפטית – זאת בניגוד לטענת נתניהו לפיה לא קיבל התרעה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מהדיווחים בעיתונים נראה שביטחון האומה הופקר, שראש הכנופייה הוזהר אבל לא עשה דבר, וזה מזעזע וגם די מוזר. קצינים אחראיים לקחו אחריות והסיקו מסקנות אישיות, אבל הפושע שבשליטה עדיין עולה על במות ומשמיע אגדות מופרכות.

בימים האחרונים העבריין הסידרתי שגם אחראי לאסונות לאומיים, הסכים להעתר לתחינות הצבא, וכנראה מתכנן לספר לציבור שלכאורה הוא הגיבור המושיע, אפילו שכישלונו לגמרי ברור לכל המדינה שכבר מספיק סבלה.

בתום המערכה, שאולי תיקח איזה תקופה, תבוא הרשעה בערכאה. סך הכל, גם מלחמה מרהיבה שתנטרל סכנה שצמחה ללא הפרעה לא תמנע את המשך ההליך המשפטי, והעבריין כנראה ישלח לשבת בתא. הדבר יקרה ללא קשר למצב בו תובע התנגדותה הסוערת, הכעוסה והקולנית של המורשעת הלקוייה. ככה זה בחיים. בסוף החגיגה הפרועה לא נשארת שמפניה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בערוץ 13. קישור למאמר בשם- מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה? קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה.קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן