גם ביריונים כוחניים חוששים מעונשים

גם ביריונים כוחניים חוששים מעונשים

למרבה הצער, לפושעים אנוכיים, לעבריינים סידרתיים ולחוטאים שנאשמים בפלילים אין אלוהים, והם נוהגים לעשות כל מה שהם רוצים ללא שום התחשבות באחרים.

פסיכולוגים סקרניים פעם בדקו את התופעה המזיקה הזו וגילו שאנוכיות חסרת שליטה כנראה אחראית לבעייה, שבעיקר מציקה לחברה אבל לא למי שנהנה מימנה. למעשה, המומחים אפילו נתנו שם מעליב להפרעה, שעיקרה העדר יכולת לחוש חמלה. כדי להיות נימוסיים וחלילה לא להלבין פנים ברבים אין שום סיבה להרחיב או לספק יותר הסברים.

מה שחשוב להבין זה שבעוד שלנוכלים כוחניים אין מוכנות, רצון או יכולת לכבד חוקים, הם מבינים הייטב את השפה בה הם עצמם משתמשים.

מסיבה זו, איןו טעם להחתים אותם על הסכמים ולקוות שהם יואילו בטובם גם לקיים את הכתוב בניירות החגיגיים. הדרך היחידה לקבל שיתוף פעולה צייתני מפושעים כזבניים, כוחניים ואנוכיים היא בעזרת הטלת אימה שאיום מוחשי, ממשי ומיידי לצידה.

יתכן שבאמריקה כבר הבינו את הבעייה וחשבו על פיתרון שיביא תוצאה. אולי המסר הדיפלומטי והנימוסי האחרון שהגיע היה: להלן הצעה לשיקולך- או שתשתף פעולה, תמנע מביצוע פישעי מלחמה וממאמצים להחמיר ולהעצים את הבעירה, או שבית משפט בינלאומי יוציא צו מעצר כנגדך, ואנו לא נפריע אלא נשב בשקט ביציע.

יתכן שתגובתו של הנאשם בשלל כיתבי אשמה להצעה הנדיבה נמצאת בדיווח שלמטה, והוא כנראה מעיד על בחירה נבונה.

ציטוט:

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל את העברת האחריות על חלוקת הסיוע ההומניטרי בעזה לחיילי צה”ל. בחדשות הערב בכאן 11 פורסם הערב (שני) כי ראש הממשלה נתניהו הודיע אתמול בקבינט על הצעד, המנוגד לעמדת מערכת הביטחון..

אמש פורסם בחדשות הערב כי “ההפוגה הטקטית” בלחימה בדרום הרצועה, עליה צה”ל הודיע בהודעה בבוקר, אושרה בידי הקבינט. הגורמים הבהירו שכבר לפני שבועיים, הדרג המדיני אישר את הגדלת היקף הסיוע ההומניטרי שנכנס לעזה, וזאת בשל ההליכים המשפטיים נגד ישראל בהאג. זאת לדבריהם, כמו גם העלאת הפרסומים בסוגייה ההומניטרית, כדי לאפשר לישראל לגיטמציה בין-לאומית להמשך המלחמה בעזה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נראה שראש הכנופייה לפתע מתאמץ להכניס סיוע לאוכלוסייה נצורה, עקורה ורעבה, אפילו שעד עתה הוא איפשר לפושע מורשע להפריע, ובכך לבצע פשע מלחמה מתוך רצון בנקמה.

מה אפשר לומר? מסרבנות תוקפנית ואלימה פיתאום יש לפושע מוכנות לשתף פעולה? מה קרה? הוא לפתע נעשה ציוני שוחר שלום שמבקש הסדרה בשכונה? הכל ברצונה של השכינה ויש להודות לה.

כמובן ששיטה בטוחה להעברת מזון ותרופות חייבת להתחשב בהמלצות הצבא אבל יש לסייע לאוכלוסייה כדי למנוע החמרה.

כאמור, ביריונים לא מתרשמים ממילים והם גם די מפחדים משותפים סחטניים שמאיימים. מצד שני, כנראה שהנאשם בשלל תיקים קצת יותר חושש להפוך לפושע בינלאומי מבוקש או לאסירי שסגור מאחורי סורגים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- האומה זקוקה להנהגה ראוייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן