גזען מסוכן זומם להעלות עשן

גזען מסוכן זומם להעלות עשן

לפושעים מורשעים, במיוחד אם הם עבריינים סידרתיים, ביריונים כוחניים ואנשים תוקפניים, יש נטייה מעצבנת ולא ממש מובנת להמשיך לבצע חטאים ולצפצף על החוקים גם לאחר שהם נחשפים.

מי יודע? אולי לא כולם גיבורים שמצליחים לשלוט ביצרים רעים?

ציטוט:

השר לביטחון לאומי חזר למתחם הקדוש ליהדות ולאיסלאם, חודשיים לאחר ביקורו הראשון מתחילת המלחמה, למרות איסור המשטרה על עליית יהודים לאתר הנפיץ.

ציטוט:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

זוהי הכרעה ברורה של הרב זצ”ל, של הרב צבי יהודה, של מורנו הרב אברהם שפירא, יחד עם כל רבותינו הרבנים הראשיים לדורותיהם, ומועצת הרבנות הראשית, כולל מו”ר הרב שאול ישראלי, שגם כתב את זה בדרשותיו. הדברים מפורשים וברורים, ולא ניתן בכלל לומר על אותם גאונים שחשבו אחרת. כך שניתן לומר בוודאות, שאסור לעלות להר הבית.

עד כאן ציטוט.

בזמן שמערכת הביטחון, המפלגות במליאה ורוב תושבי המדינה רוצים להגיע כבר לעיסקה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה, השר שעבריין מסוכן מינה לפקד על המשטרה מנסה להבעיר תבעירה ויוצק שמן למדורה, בכוונה.

ניסיון להפריע להעברת סיוע לאוכלוסייה רעבה, אחריות לפשעי מלחמה מזעזעים במתקן כליאה והתססה מסוכנת ולא חוקית במטרה להצית עוד מלחמה מייצגים גישה שגוייה, מזיקה שגם עומדת בסתירה לחזון המדינה.

בעזרת השם, פשעי המלחמה יובילו להוצאת צו מעצר בינלאומי כנגד האחראי לבעייה, ויוקל לאומה שכבר מספיק סבלה. חוץ מזה, גזענות, אלימות ושינאה אינן מיצוות חשובות מהתורה, זו שממליצה לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה.

קצת מוזר לראות שחובש כיפה שמתחזה ליהודי כשר בעצם מדגים במעשיו שאין לו מושג בעיקרה.

לסיכום, יש איסור חמור ליהודים לעלות ולדרוך ברחבת הר הבית, וזאת בגלל שמקומו המדוייק של קודש הקודשים אינו ידוע, וחלילה אין לדרוך עליו בחוסר כבוד עם נעלים שצעדו על כל מיני דברים.

החוק הישראלי וגם המשטרה אוסרים על עלייה לגבעה שנחשבת קדושה. מאוד מצער לראות שהפושע שעבריין מסוכן מינה לפקד על המשטרה לא מכבד את ההוראות ואת השבועה שניתנה, והוא מפר חוק וגורם סכנה למדינה, ועוד עושה זאת בכוונה פוליטית זדונית ויזומה.

כאמור, צו מעצר בינלאומי כנגד הפושע הסידרתי יביא הקלה גדולה לאומה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב-כיפה. קישור למאמר בשם- המשטרה מצייתת לפושע מורשע? קישור למאמר בשם-המתחזים לכשרים הם מורדים? קישור למאמר בשם- יש שר עברייני ואין ביטחון לאומי. קישור למאמר בשם- קיצונים אלימים מבקשים גבולות ברורים. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם-טרור יהודי זה סיכון לאןמי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן