בלי הקלטות אין בעיות?

בלי הקלטות אין בעיות?

מעניין אם זה חוקי, הגיוני ותיקני לא להקליט שיחות ביטחוניות חשובות שעוסקות בגורל הלאומי.

למעשה, דומה שבלי תיעוד מהאירועים יש אפשרות, חלילה, שפושעים סידרתיים יכחישו כשלים, מישגים ומחדלים, וינסו להאשים אחרים. סך הכל, אין הקלטות שיסתרו את הכזבים.

לפי חוק, הצבא מחוייב לציית להוראות הממשלה, ולכן הבקשה המשונה לא לבצע הקטה כובדה, אפילו שהיא שגויה, פסולה ותמוהה

ציטוט:

דיווח: נתניהו הורה לצה”ל לעצור הקלטות דיונים בבור בקריה בתחילת המלחמה.
בצה”ל נענו להנחיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעצור הקלטות של ההתייעצויות הביטחוניות ודיוני הקבינט שנעשו בבור בקריה בתחילת המלחמה.

עד כאן ציטוט.

למרבה המזל, גם אם ראש הכנופייה התאמץ להסתיר את תוכן הדיונים בטיעונים ביטחוניים כאלה ואחרים, לגמרי ברור מי הוא ראש המערכת שמתוקף תפקידו אחראי לתפקודם של כל הפקודים האחרים.

במבחן התוצאה המלחמה עדיין לא הוכרעה לאחר תקופה מאוד ארוכה והחטופות והחטופים לא שבו הבייתה. גם בצפון אין הסדרה, האוכלוסיה ברחה, ואיראן ממשיכה לתת הצדקה לנטרולה לפני שהיא תהווה סכנה יותר חמורה.

הפושע לא מנע את הסכנה. למעשה, היא אישר מימון במיליונים רבים לטרוריסטים רצחניים שמאוד פגעו במדינה, התעלם מכל מיכתבי האזהרה, ולחץ לביטול הסכם פיקוח על איראן, שעכשיו דוהרת לייצור פצצה מפחידה.

אפשר להסתיר הקלטות או להורות לשנות הוראות, אבל אי אפשר לטשטש את העובדות: במשמרת של הפושע הסידרתי הגיעו אסונות, מאוד גברו הסכנות ויש לנו צרות צרורות, ביטחוניות, מדיניות, חוקיות, חברתיות ומדיניות.

בקיצור, לא צריך להאזין להקלטה כדי להבין שההנהגה כשלה בצורה מכפירה וגרמה לנזק לאומי נורא. חוץ מזה, יתכן שגם ניסיון הסתרה זה פשע או עבירה.

קישור למאמר בערוץ 7. קישור למאמר בשם- הגורל הלאומי ועבריין סידרתי. קישור ליוטיוב- צו מעצר לנתניהו. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן