בלי הסדרה יש בעייה מתמידה

בלי הסדרה יש בעייה מתמידה

ללא תהליך שלום שיקדם פתרון מוסכם לסיכסוך במזרח התיכון ימשך המדון ויבוא אסון לציון.

מי שמסרב להגשים את חזון המדינה לשיוויון, ביטחון והסדרה יגרום לאומה נזק נורא.

ההיסטוריה מראה שמרדנות, לוחמנות וקיצוניות מביאים לנו אסונות לאומיים, ולכן הן טעות.

למרבה הצער, כנופייה עבריינית, גזענית, כוחנית ורודנית השתלטה על המדינה העברית, והיא בוגדת בשבועתה לכבד את חוקיה של הדמוקרטיה הישראלית. אין תהליך שלום או אפילו ניסיון להגשים את החזון לציון, וזה מתכון לאסון מלא מדון, שכול, זדון, הרס ויגון.

ציטוט:

בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג יפרסם היום (שישי) את חוות דעתו בעניין “הכיבוש הישראלי בטריטוריה הפלסטינית”. מדובר בפעם הראשונה שבית הדין מפרסם עמדה משפטית העוסקת בשליטה הישראלית ביהודה, שומרון ומזרח ירושלים.אמש פורסם בחדשות הערב בכאן 11 כי בישראל מניחים שהעמדה תכלול קביעות קשות, בטווח שבין אמירות על הפרת כללים ועד אמירות שלפיהן אין לישראל סמכות להחזיק באזורים אלה, או שנעשים בהם פשעים נגד האנושות.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, בגלל סירובה של הכנופייה להגיע להסדרה ככתוב במגילה שהקימה את המדינה העולם יקרא לנו פושעי מלחמה, ותבוא בעייה מאוד חמורה.

כמובן שהכנופיה תזעק בכל כוחה שכל העולם לכאורה נגדה בגלל דתה, אמונתה או מוצאה, אבל במציאות הבעייה היא בעצם סרבנות להחלטת חלוקה והשתלטות לא חוקית על אדמה כבושה. כאמור, בלי משא ומתן על הסדרה יבוא פתרון בכפייה, והדבר מאוז יזיק לאומה שכבר מספיק סבלה.

מצער לחשוב שמשפחה עבריינית ולקוייה תסבך מדינה שלמה בפישעי מלחמה. בעזרת השם, בית המשפט יוציא צווי מעצר רק כנגד האחראים ולא גם נגד כל האזרחיות והאזרחים, החיילות והחיילים, הילדות והילדים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בידיעות. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בלי הסדרה יש בעייה מתמידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן