ביטחון, שיוויון והחזון לציון

ביטחון, שיוויון והחזון לציון

כמובן שלא רצוי לעורר בהלה ציבורית, שהרי האומה העברית סובלת מאז שנים רבות ובצדק מחרדה קיומית תמידית, ולכן עדיף לדבר לקהילה בצורה רגועה, שלווה והגיונית.

אולי אפשר לספר בצורה נימוסית שביממה האחרונה המדינה הדמוקרטית עוברת טלטלה מאוד רצינית, אבל בגלל ניסיון מר העם הנבחר פיתח יכולת מופלאה להתגבר על קשיים, על אף הנזקים והצער.

ציטוט:

מכתבי האזהרה בפרשת הצוללות מעידים על סכנה ברורה ומיידית לביטחון המדינה.

התמונה העולה מהאזהרות לנתניהו מעידה על שקיעה של התרבות השלטונית במדינה. אף שהתמונה הסופית עשויה להיות שונה, לאחר השלמת עבודת הוועדה, ראש הממשלה שרצה להיזכר כ”מגן ישראל” יתקשה להתנער מהאישום הציבורי בכך שסיכן את ביטחון המדינה ואת יחסי החוץ שלה.

ציטוט:

פה אחד, 9 מול 0 | בג”ץ קבע: המדינה חייבת לגייס את תלמידי הישיבות.
ההרכב המורחב מסר את הכרעתו הדרמטית כ-3 שבועות וחצי לאחר הדיון בבג”ץ. בהחלטה נכתב כי “לא נתונה למדינה הסמכות להורות על הימנעות גורפת מגיוס תלמידי הישיבות ולא ניתן להמשיך ולהעביר כספי תמיכות לישיבות שתלמידיהן לא קיבלו פטור”.

עד כאן ציטוט.

היום הוסבר לנו על ידי בית המשפט העליון שבדמוקרטיה חשוב לשמור על עיקרון השיוויון ולא ראוי להפר את החוק בציון. אתמול נודע לנו באופן רשמי שהפושע הסידרתי שבראש הכנופייה העבריינית בגד בביטחון המדינה, לכאורה בעבור המון ממון. מה אפשר לומר? לא משעמם במזרח התיכון.

לסיכום, יתכן שכדאי לכבד את החוק במדינה אחרת מסתבכים בערכאה וזוכים להענשה. חוץ מזה, אולי כדאי להדיח את הפושע הסידרתי ללא השהייה שכן הוא מהווה סיכון מיידי, ברור וממשי לשלומה, ביטחונה וקיומה של המדינה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בהארץ.קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו. קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה . קישור למאמר בשם- בגידה זו לכאורה עבירה די חמורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן