את הגזען המסוכן הביא עבריין
שנאת אחרים אינה סימן לאהבת יהודים.
למעשה, הבקשה לסור לרע, לא להיות מורשע שמונה פעמים בערכאה, לעשות טוב ולא למנוע אספקה מאוכלוסיה רעבה או לבצע פשע מלחמה, לבקש שלום ולא לסרב לחזון המדינה, הם עיקר הכוונה.
אסור ליהודים לעולל לאחרים מה שלהם לא היה נעים, ויש לכבד את הזולתים כל עוד אין סיבה דחופה לנטרל איומים רצחניים.
ציטוט:
בן גביר: “את החטופים צריך להחזיר בכך שנתיישב בכל רצועת עזה”
עד כאן ציטוט.
המלה שנאה לא כלולה בעיקרה של תורה. לפיכך, רשעות, גזענות, לוחמנות, תוקפנות, רודנות, כוחנות וסרבנות מעידות על טעות. המושג פידיון שבויים מייצג עקרון חשוב ביהדות, והוא קדושת החיים. מי שמסרב למלא את המצווה בוגד בעיקרה של תורה, והוא רשע.
יהודים אומרים שים שלום כל יום שלוש פעמים. למרבה הצער, לא כל מי שמורשע ואז הופך לשר עם כיפה יפה מכבד את שבועת הנאמנות שניתנה או מבין הרבה בתורה הקדושה. גם חזון המדינה הוא להסדרה, פשרה ושלום, ולכן מי שמלבה מדון ומסרב להסדרים שימנעו יגון מסכן את שלומה של ציון, וזה מתכון לאסון בכל המזרח התיכון.
מה אפשר לומר? בכתובים מסופר על כל מיני חוטאים ומה שקורה איתם בסוף לפעמים משמש אותנו כלקחים היסטוריים עגומים, מביישים וכואבים.
אחרי שהנאשם בפלילים הביא לזירה כל מיני ליצנים, עבריינים, שופרות רמים וטיפוסים מפוקפקים במטרה ליצור מצב בו הציבור מקבל יעד מעצבן לרגשות עזים בעודו לכאורה ממלכתי, מרוחק ולא קשור לדברים, היבוא האחרון, שהוא ביריון עברייני ושוחר מדון, גורם יותר נזק מאשר מקדם ניצחון.
חשוב לזכור שמי שהביא את הפושע המורשע להנהלה זה הנאשם בשלל כתבי אשמה.
חשוב לזכור שמרדנות, חוצפנות וסרבנות זכו לחיבוק. התקציב הנורא עבר בקושי, אבל למורדים במלוכה מהמקפצה הייתה עדנה. מעניין למה.
חלילה, יש שיתוף פעולה וחלוקת עבודה בין חברי הכנופיה? אחד מושך אש בהתרסה מפחידה והשני מתמקד בהרס הדמוקרטיה, רמיסת מוסדותיה והנדסת תודעה?
קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע מורשע מודיע שבכוונתו להפריע? קישור לקטע בזהו זה- השד בבקבוק. קישור למאמר בשם- למה השוטרים מפשיטים בחורים?
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.