אמריקה מנסה למנוע מלחמה

אמריקה מנסה למנוע מלחמה

ראש הכנופייה העבריינית שאחראי לאסון לאומי נורא מאיים לפתוח בעוד מלחמה, שתהייה קשה, הרסנית, כואבת וקשה. חלילה תפסק הלוחמה, העם ידרוש ועדת חקירה או שיבוא הליך בחירה ותבוא לפושע תבוסה קשה.

העבריין הסידרתי שוב מתעלם מהמלצות הצבא לסיים את הפעולה בעזה בעזרת הסדרה, שכן לחיים יש קדושה. בגלל מחדליו המזעזעים והמסוכנים שכוללים מימון טרוריסטים רצחניים יש בארץ אלפי קברים טריים, מאות אלפי עקורות ומפונים, והמוני אבלות ואבלים, יתומות ויתומים.

ללא קשר לרצונו של הנאשם הפלילי לחמוק מהדחה והרשעה, חזון המדינה הוא לביטחון, שיוויון והסדרה. יציאה לעוד מלחמה וסרבנות לעיסקה סותרת את החובה לכבד את שבועת האמונים שניתנה במליאה, והמשגים הללו מאוד יזיקו לאומה שכבר מספיק סבלה.

בגלל שראש הכנופייה מצפצף לא רק על החוק במדינה אלא גם על התרעות הצבא אמריקה נאלצת לשלוח לכאן נציג שאולי יסביר לפושע שלא רק הוא קובע. חלילה, הכזבן הנכלולי ינסה לשחק בטריקים ושטיקים יבואו עונשים, וזה לא יהייה נעים.

ציטוט:

עמוס הוכשטיין צפוי להגיע ביום שני ייפגש עם נתניהו, גלנט ואנשי מערכת הביטחון. בכירים בבית הלבן אומרים שהם מודאגים מהרטוריקה המחריפה בצה”ל בנוגע ליציאה למלחמה בחזית הצפונית. דובר הבית הלבן: הביקור נערך בניסיון למנוע חזית שנייה.

עד כאן ציטוט.

יתכן שאמריקה רוצה להראות לעולם את עמדתה, וכך יהייה ברור מי פתח במלחמה בטענה שלכאורה אין ברירה. מרדנות, לוחמנות וסרבנות הם שיטות טובות להסיח את הדעת מכיתבי האשמה וההליך בערכאה, אבל בדרך כלל באה הענשה.

בצורה דומה, אם העבריין יתמיד בסירובו להקים ועדת חקירה סביר שיוצא כנגדו צו מעצר בינלאומי בחשד לביצוע פישעי מלחמה. ככה זה בחיים, במיוחד כאשר מזיקים לאחרים לצרכים אנוכיים, מבצעים חטאים ומתעלמים מחוקים.

מחקרים מראים שרוב הרודנים נופלים בגלל הנזקים שנגרמים להמונים. אז מה, ראש הכנופייה לא מעיין בדיווחים? אבא שהיה היסטוריון לא הסביר לו איך מתנהלים הדברים או שהוא לא הכין שיעורים?

אולי לדעתו הפרטית של השליט שמחליט הוא פטור מציות לחוקים, הוא משוכנע ששבועת האמונים זה חלק מטקסים משעממים או שהוא סבור שהשוטרים לא יעזו לציית לצווים חוקיים בגלל שהממונה עליהם הורשע בפלילים הרבה פעמים?

ההיסטוריה היא שופט מצויין, והיא מספרת למתעניינים בה על כל אלה שהעלו את העולם בעשן למען עצמם, כבודם או מעמדם. אומנם זוכרים אותם ואת פועלם, אבל הקלון נותר לעולם.

חלילה, הבקשה של אמריקה להמנע מעוד מלחמה כרגע לא תזכה להתייחסות ראוייה תהייה לנו בעייה חמורה, ולכל העולם יהייה לגמרי ברור מי אחראי לה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מלחמה תמנע הרשעה? קישור למאמר בשם- ניבצרות ללא השתהות. קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן