איני יכול יותר לסבול

איני יכול יותר לסבול

קצת קשה לנהל מדינה שנלחמת על קיומה בגלל מחדל נורא ובאותו זמן גם להופיע כנאשם פלילי בערכאה בחליפה יפה כדי לגמגם תירוצים שעומדים בסתירה למה שנקרא- ראייה קבילה, או למציאות שאינה אגדה.

כנראה שמי שפעם טען שאין שום בעייה להיות נאשם המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובאותו זמן גם לנהל בהצלחה מדינה ומלחמה קצת שגה, שלא לומר טעה או רימה כדי לשמור על כבודו של הפושע.

במבחן התוצאה, פרקליטיו הנאמנים של העבריין הסידרתי ניגשו לבית המשפט וטענו שאי אפשר להתקדם בהליכים, שכן הפושע עסוק בכיבוי תבעירה מזיקה שהוא עצמו הצית בכוונה לצרכים פוליטיים בעודו מתעלם מכל המתריעים.

למעשה, נראה לפי הדיווחים בעיתונים שהעבריין בעצם עןשה ככל שביכולתו להתחמק מהסדרים ולהאריך את הקרבות המרים לצרכים פוליטיים. סך הכל, כנראה שזה עדיף לו מלהתייצב אל מול שופטים אפילו שיש המון נפגעים.

ציטוט:

נבצר ממנו: נתניהו הודיע לבית המשפט שאינו יכול עוד.

מי שטען שלא יתקשה לתפקד כנאשם וכראש הממשלה בעת ובעונה אחת, טוען כעת שאין דרך ליישב בין שתי הזהויות הללו. לא רק בית המשפט המחוזי בירושלים צריך לתת על כך את דעתו, אלא גם היועצת המשפטית לממשלה

עד כאן ציטוט.

כאמור, זה לא פשוט גם לנהל מלחמה כושלת לאחר אסון נורא שלא נמנע בלי להשיג תוצאות במשך תקופה מאוד ארוכה וגם למצוא זמן לגמגם תירוצים מגוחכים בערכאה.

אולי כדאי שהפושע קודם יסיים את ההליכים הפליליים ורק במידה והוא לא יורשע, חלילה, או יועבר למתקן כליאה, יהייה ניתן להשיב אותו לתפקיד ממלכתי שדורש תשומת לב מלאה.

סך הכל, מדובר בביטחונה, שלומה וקיומה של האומה שכבר מספיק סבלה. למה לתת לפושע סידרתי להמשיך להזיק למדינה שלמה? הרי כבר עכשיו ברור לגמרי שהוא גורם סכנה מוחשית, מיידית וגדולה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המשפחה הלקוייה מזיקה למדינה. למאמר בשם- אולי הליקויים אשמים. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן