אזהרה חושפת דאגה?

אזהרה חושפת דאגה?

נחמד לדעת שאיראן מאיימת על ישראל שלא תעז להגן על עצמה אחרת עלולה לפרוץ מלחמה יותר גדולה.

ציטוט:

איראן: החלטה בלתי זהירה של ישראל עלולה לגרור את האזור למלחמה חדשה.

נציגות איראן באו”ם אמרה היום (שישי) ש”כל החלטה בלתי זהירה” של ישראל עלולה לגרור את האזור למלחמה חדשה. עוד מסרה איראן שלחיזבאללה יש יכולת להגן על עצמו ועל לבנון.

עד כאן ציטוט.

החיזבאללה יורה על ישראל בהתמדה, האוכלוסיה מהצפון פונתה, ועד עתה כל האזהרות והניסיונות להגיע להסדרה שתמנע את המשך הלוחמה לא הביאו הצלחה.

יפה שאיראן מספרת לעולם שהיא תומכת באירגון טרור אלים, תוקפני ומסוכן. בצורה זו, עכשיו קצת יותר ברור מי עוזר, מממן, מדרבן, מצייד, מאמן, מפקח ומפקד על אירגון הטרור הלבנוני שכל הזמן יורה לכאן.

בעברית קלה, משמעות ההודעה של איראן לפרהסיה נועדה להסביר שאם ישראל תפעל לנטרל סכנה שתוקפת אותה בהתמדה ובכך גם מפרה בחוצפה אלימה החלטת או”ם שהתקבלה בנושא בפעם שעברה, איראן עלולה להכנס למערכה.

מה צריך להבין מההכרזה? שאיראן שותפה להתקפה? שבזכותה החמאס, החות’ים והחיזבאללה מערערים את היציבות האזורית והעולמית בכוונת תחילה ובצורה אלימה? שהיא לכאורה משתוקקת להכנס למערכה כנגד מדינה רחוקה שיכולה מאוד להזיק לה?

אולי האיראנים מאמינים שהצאר של הרוסים ירוץ לעזרתם בגלל כמה ניירות חתומים, אבל יתכן שהם שוכחים מה הוא עשה למאות אלפי מוסלמים סורים שבזכותו עלו למרומים.

במלחמה כל הצדדים סובלים, אבל לאיראנים אין יכולות שיש לאחרים. לא בטוח שכדאי באמת להזמין את הישראלים להדגים את יכולתם לנטרל סיכונים, אבל כנראה שזו החלטה של האיראנים האמיצים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הקיצונים מדגימים שהם רצחניים. קישור למאמר בשם- שנאה תורמת לכלכלה או לרגיעה? קישור למאמר בשם- העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני. קישור למאמר בשם- לקיצונים אלימים אין אלוהים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “אזהרה חושפת דאגה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן