אולי עמלה זו התשובה?

אולי עמלה זו התשובה?

מידי פעם יש צורך להסביר לציבור את מה שאינו לגמרי ברור.

הנאשם בשלל כיתבי אשמה בגד בשבועת הנאמנות שניתנה אל מול מצלמה. בגלל זה הוא מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, אחראי לאסון נורא וחשוד בבגידה בעבור עמלה. מצבה של המדינה מעורר דאגה, ובמקום הקלה או הסדרה יש החמרה מתמידה. נשאלת השאלה – למה?

לכאורה העבריין הסידרתי קיבל המון כסף במיזוודה מקטאר הרחוקה, מימן טרוריסטים רצחניים בעזה, ושש פעמים מנע הצעות לחיסול הנהגת הכנופייה. בנוסף, הפושע גם התעלם מכל מיכתבי האזהרה ששלח אליו הצבא, ניסה לפטר את שר הביטחון שהעז להתריע מפני הסכנה לאומה, ובמעשיו ומחדליו גרם לאסון לאומי נורא.

עד עתה הנאשם סירב לכל ההצעות להפסיק את הלוחמה הארוכה שלא השיגה את מטרותיה, והוא עוד עושה כמיטב יכולתו לעצבן, להרגיז ולהתגרות בידידתנו הכי טובה.

אך לאחרונה הפושע העלה האשמה ריקה, חלולה ותמוהה על כך שלכאורה לא מגיעה אלינו עזרה מאמריקה, זו המעצמה שנשיאה הדמוקרטי והציוני התייצב אצלנו באופן אישי מייד לאחד השבת השחורה. חוץ מזה, מאז שנים ובמיוחד בחודשים האחרונים אנו מקבלים המון מהחברים המון אמצעים צבאיים, וגם יגיעו עוד עשרות מטוסי קרב חדשים.

ציטוט:

מתקפה אמריקנית על נתניהו בעקבות הסרטון: “יורק בפנים של ביידן”
גורמים בכירים בממשל האמריקני התבטאו בחריפות על-רקע הסרטון שבו טען רה”מ באנגלית כי וושינגטון מעכבת משלוח נשק לישראל. “יש לנו זעם אדיר עליו, הוא יזם את זה כדי להציל את עצמו ממשבר פוליטי”, אמרו בכירים בממשל ביידן. “לא היה עוד נשיא שנהג בצורה כה ידידותית כלפי ישראל – ואז חוטף עלבונות”

עד כאן ציטוט.

בקיצור, מוכר הרהיטים הרהוט משחק בדברים עדינים ונפיצים כמו שלוליין בקרקס משתעש עם כדורים ציבעוניים כדי לבדר ילדים נילהבים. הבעייה היא שאת המחיר היקר לתעלולים כולנו משלמות ומשלמים.

רשמית וציבורית הנאשם מקפיד לדבר למיקרופון על הצורך בביטחון לציון, אבל במעשיו הוא אחראי לכישלון ואסון מלא יגון.

יתכן שהידיעה שלא מזמן פורסמה בעיתון האיטלקי קורייירה דה לה סרה שווה בדיקה. היה כתוב שם שראש הממשלה שלנו לכאורה קיבל המון כסף ממדינה זרה, כזו שציונות אינו דרכה, וזה אומר שכלל לא בטוח שהוא בעצם עובד בעבור האומה שכבר מספיק סבלה.

לסיכום, התשובה לשאלה מדוע ראש הממשלה הישראלי מעצבן את אמריקה ומתאמץ להחמיר את הבעייה במקום להגיע להסדרה יכולה להיות ברורה ברגע שיש הבנה שיתכן והפושע עובד בשיתוף פעולה, בעבור עמלה, עם כוחות זרים שמישנתם אינה ציונות או דמוקרטיה חופשייה.

מצד שני, אולי הנזקים הלאומיים הנוראיים שגורם הנאשם בפלילים רק נעשים בשל שיקולים פוליטיים אנוכיים, ואין צורך לחוש חרדים מהדיווחים המטרידים בעיתונים איטלקיים אלא רק מפוחדים או מודאגים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “אולי עמלה זו התשובה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן