אולי הליקויים אשמים

אולי הליקויים אשמים

הפושע הסידרתי, זה הנוכל הכזבני, ההססני והזגזגני שאחראי לאסון לאומי וגם חשוד בבגידה בשבועת האמונים שניתנה בציבורי לצורך אנוכי, דיבר במשך שנים רבות למיקרופונים סקרניים על תחושת האיום הקיומי התמידי.

לפי מה שכתוב בעיתונים, מי שלכאורה מנהלת את העבריין הנכלולי שמסובך עד צוואר באופן מישפטי זו מורשעת לקוייה שלא תמיד שולטת ביצרה, מתעמרת בעובדיה, רודה במשרתיה, מתערבת בעינייני המדינה כאילו שהיא אי פעם ניבחרה ולא רק התגרשה, לוקחת מתנות שלא שייכות לה, מנצלת טעויות של אחרים לטובתה בעודה תמימה, וגם חובבת את הטיפה הוורודה, במיוחד את זו שעליה לא היא שילמה.

למרבה השמחה, היום קיבלנו הדגמה מצויינת לצורת מחשבה לקוייה, כזו שאינה לגמרי צלולה, הגיונית, שלווה, מציאותית או רגועה.למעשה, זה מאוד עוזר בעבודת ההסברה.

ציטוט:

שרה נתניהו: ראשי הצבא מעוניינים לבצע הפיכה נגד בעלי.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כבר חודשים רבים הצבא נלחם בגבורה רבה בעזה, וקיסריה משום מה עוד לא הותקפה או חרבה. על אף דבריה המבהילים של הרעייה, כוחות שריון ישראלי לא הונחתו על החוף החולי, ומטוסי קרב לא ניטרלו בעזרת טיל דייקני את מערך ההגנה האווירי שמגן על המעון הפרטי.

אם לכאורה היה לצבא ההגנה רצון לכבוש את השילטון בצורה אלימה, להשתלט על הוילה עם הבריכה בקיסריה ולבצע הפיכה, כך לדעתה של המורשעת הלקוייה, מדוע זה בעצם לא קרה? מה, היא לחמה בפולשים בציפרניה וחיסלה את הסכנה למעונה?

אולי המורשעת בעצם מגלה לפרהסיה המשתאה את סיוטיה, חרדותיה וביעותיה המשונים אבל בעצם אין שום הוכחה לטיעונים המזעזעים.

ללא קשר למציאות שלא כוללת ניסיון השתלטות, כוחנות, ביריונות או אלימות, אולי עכשיו קצת יותר ברור לציבור לאיזה בעיות בשיפוט גורמת ליקות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “אולי הליקויים אשמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן