אדם טוען שחווה לקויה?
הרבה מאוד מהסיפורים שמופיעים בתורה נועדו ללמד אותנו להבחין בין טוב לרע, להסביר לנו את הפגמים המולדים של יצירים אנושיים, את הסכנה שבפיתויים אסורים, התועלת בשמירת חוקים בסיסיים והחשיבות הרבה שיש למתן כבוד אנושי לזולתים.
בין היתר, כבר בהתחלת העלילה הסבוכה מסבירים לנו אודות הנטייה שלנו לברוח מאחריות ולהאשים אחרים כדי לחמוק מעונשים.
למעשה, כשהולכים לבקר בגן וצופים בעוללות החמודות ובעוללים החמודים, רואים שאומנם חלק ניכר מפעילותם כוללת פעילות אנוכית ואכזרית שלא תמיד מתחשבת בחוקים הכתובים. מי יודע? אולי המסקנה העגומה הזו נראית נכונה בגלל מספר הפעמים בו הם מתלוננים, שודדים אחרים, תוקפים, מאשימים, מכחישים, בוכים ומכפישים.
ציטוט:
נתניהו ביקש בעבר בפומבי: “עזבו את אשתי תתקפו אותי”, אבל בעדותו בבית המשפט, הפך לתוקף המרכזי של רעייתו.
עד כאן ציטוט.
מה אפשר לומר? הדבר המוזר שלעיל נשמע מוכר מהעבר. יתכן שבמקום להודות שממש כמו אדם אבינו, שניסה לגלגל את האחריות על לעיסותיו שלו לרעייתו שלכאורה פיתתה אותו, הנאשם בפלילים פשוט רוצה להדגים ידע מרשים בסיפורים יהודים קדושים עתיקים.
כזכור לזוכרות ולזוכרים, אבינו החוטא הכזבן ואימנו הפושעת החצופה, כמו גם הנחש שסייע לדבר עבירה כולם זכו להענשה לאחר החשיפה המביכה. לפיכך ובגלל שההיסטוריה המשעממת נוטה לחזור על עצמה, יש סיכוי לא רע שהפרשה הנוכחית תסתיים באותו צורה.
קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- משפחה לקויה ואומה שסבלה. קישור למאמר בשם- המורשעת הלקויה שוב הסתבכה. קישור למאמר בשם- נשרוף את המדינה ונעבור לגולה. קישור למאמר בשם- המורשעת הלקויה הזיקה ונחשפה.
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.
One thought on “אדם טוען שחווה לקויה?”