מדוע מוסרים מסרים קדושים?

מדוע מוסרים מסרים קדושים?

כידוע למי שיודעת ויודע ביום הכיפורים אנו מצווים לבקש סליחה מאחרים על חטאים ומישגים, ולאחר קבלת מחילה ניתן לפנות לשוכן במרומים במצפון נקי ולבקש רחמים.

למרבה הפלא וללא קשר לקדושת החג, ניסיון להביע חרטה ולהתחנן לסליחה בפני הקהילה לא נחל הצלחה מרובה. למעשה, משום מה, הרשת החברתית הסירה את האמירה ללא השהייה בטענה שלכאורה בוצעה הפרה.

זה מה שהועלה: והרי בקשת סליחה ומחילה מכל מי שחלילה נפגע או נפגעה, ואז גם הועלה קישור לשיר- אדון הסליחות, שדויד ד’אור שמבצע נפלא.

להלן ציטוט שמתרץ את החוצפנות והכוחנות שבאה לאחר ניסיון להשמיע לציבור התנצלות:

נראה שניסית להשיג לייקים, עוקבים, צפיות בסרטון או שיתופים באופן מטעה.

ציטוט מדיווח קודם על בעייתיות:

בימים האחרונים נעשה מאמץ שנראה יותר מרוכז מזה שמתרחש באופן שיגרתי, והדבר מעלה הירהורים נוגים לגבי רצונם של של רודנים ועברייניים להשתיק דיעות של אחרים באמצעים כוחניים שאינם לגמרי דמוקרטים.

כידוע לשרברבים, כדי לטהר דברים שרקבו, תססו והעלו צחנה באפילה טחובה יש צורך לחשוף אותם לאורה המחטא של החמה. בצורה זו, ניתן לייבש את הבעייה, לטהר את האורווה, וגם האווירה נעשית יותר טובה.

במטרה להראות לציבור מה נעשה, כנראה במטרה לדרוס את חופש הדיבור במדינה, עיתון ברשת גם מפרסם את הניסיונות להטיל אימה, להכפיש ללא סיבה, ולנסות להסות ביקורת בונה שתועיל לאומה.

הדבר האחרון שאך זה קרה הוא קצת יותר משעשע מההסרה של הודעות קודמות, שגם הן לא הפרו את כללי הקהילה בשום צורה. מצד שני, כאשר מועלות תלונות למערכת, מתרחשת חסימה, שהרי הגיעה אליה טענה. בקיצור, די קל לחסום קולות ברשת בעזרת האשמות ריקות, שכן המחשב חושב שאולי יש בעייה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? בדמוקרטיה מותר לומר כמעט כל דבר, העיקר שלא תהייה קריאה לפגיעה, אבל מסר יהודי עתיק, ידוע וקדוש מוסר? מה פשר הדבר? בקשת סליחה זו הפרה של כללי הקהילה? מעניין אם תגיע למערכת התנצלות כנה על התקלה המשונה.

קישור לשיר- אדון הסליחות. קישור למאמר בשם- למייסד המדינה באה חסימה? למה? קישור למאמר בשם- מי מתקיף את הדמוקרטיה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן