ציר הרשע רוצה חשיפה?

ציר הרשע רוצה חשיפה?

איזה הפתעה! מסתבר שציר הרשע לא רק כולל רק את איראן האמיצה שמממנת, מאמנת ומציידת אחרים כדי שיסתכנו בעבורה.

נראה שההסתת אחרים להפוך לסכנה שחלילה תקבל הענשה קשה היא שיטה שמקובלת גם על צאר של רוסיה.
עד היום, העולם בעיקר דן במעלליהם החצופים, התוקפניים והרצחניים של האיראנים והכנופיות שהם ציידו, אימנו וסיפקו להן המון אמצעים. היום נעשה יותר ברור שלצאר של הרוסים בעצם יש אחריות לדברים.

מעכשיו, כנראה שיהייה מובן שמאחורי החמאס עומדים גורמים אחרים, שהחיזבאללה מקבל הוראות מהאיראנים, והשליטים האיראנים המזוקנים מקשיבים לצאר של הרוסים, זה הבחור הנחמד שעזר לאסד לרצוח מאות אלפי מוסלמים.

ציטוט:

דיווח: רוסיה העבירה כטב”מים לחיזבאללה ומדריכה את הארגון.

במקביל לכטב”מים שהועברו לארגון הטרור, רוסיה מנהלת מגעים עם המורדים החות’ים להעברת טילים נגד ספינות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אולי עכשיו קצת יותר מובן מדוע ארצות הברית מעדיפה הסדרים רגועים מאשר מלחמה שלא תותיר בעולם אנשים אלא בעיקר מקקים שישגשגו במקומות עמוקים וטחובים?

בעברית קלה, מאחורי איראן המפחידה שמפעילה כנופיות אלימות בכל הסביבה כדי שיעשו את העבודה המסוכנת בעבורה כנראה עומד הצאר של רוסיה. יתכן שהיה לבחור רצון להראות לעולם את מעורבותו הפעילה כדי לנסות להטיל אימה ולקבל על עצמו אחריות מלאה.

סביר שבקרוב נזכה לראות אם המערכות שפיתחו הצדדים הן יעילות. עד כה, האיראנים ניסו לשגר לישראל הרבה מאות של פצצות מעופפות. במבחן התוצאה, נפצעה קשה ילדה מהפזורה ועובד פלסטיני ששהה ביריחו השיב את נשמתו לאללה. שאר הטילים לא ממש הרגו יהודים.

מעניין איזה יעילות יש למערכות ההגנה שבאיראן הרחוקה? מי יודע? אולי בקרוב נדע את התשובה.

חלילה, מערכות הגנה משוכללות מתוצרת רוסיה לא יעצרו את הפגיעות המדוייקות, יתכן שהדבר קצת יפגע ליצרנים במכירות. מצד שני, הכל יכול להיות ובעימותים בדרך כלל יש הרבה הפתעות לא נעימות.

הדבר היחידי שבטוח הוא שבמלחמות סבל רב מאוד נגרם לכל הקבוצות היריבות, ובסוף מערכות מרהיבות, כואבות, הרסניות ועצובות מגיעות תקופות יותר שלוות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הצאר הרוסי הוא החשוד המרכזי? קישור למאמר בשם- רוסיה גם תקריב את סוריה? קישור למאמר בשם- הצאר הרוסי הוא פושע בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן