עבריינים מסתבכים עם שופטים

עבריינים מסתבכים עם שופטים

הנאשם בפלילים מינה עבריין סידרתי שהוא גזען מסוכן ופושע מורשע לפקד על השוטרים. בנוסף, הפושע גם נתן לסרבן מרדן וחוצפן לנהל את משרד המשפטים. כנראה שהכשלים הללו בוצעו במטרה לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

במבחן התוצאה, נראה שהלעיל אולי מנע הדחה והרשעה ותרם לקידום המלחמה מרהיבה, אבל חברי הכנופייה הסתבכו עם החוק במדינה, וזו קצת בעייה שכן הם נשבעו אמונים במליאה.

בעברית קלה, לא רק הנאשם בפלילים אלא גם השר הממונה על המשטרה, שרת התחבורה ואפילו שר המשפטים רומסים חוקים וחוטאים, וזו בגידה בשבועת האמונים. מה קורה לפושעים שמתעלמים מחוקים ומצפצפים על שופטים?

ציטוט:

לוין לשופטי בג”ץ: אין טעם שאגיב על העתירה נגדי, רוקנתם את תפקידי מתוכן ואתם בניגוד עניינים.

בעתירה שהוגשה נגד שר המשפטים, בג”ץ מתבקש למנוע ממנו לקבוע לבד את סדר היום של הוועדה לבחירת שופטים באופן שנותן לו וטו על המינויים. לוין מתכוון להחרים מחר את טקס הפרישה של ממלא מקום נשיא העליון.

עד כאן ציטוט.

קצת משעשע ואולי בעצם די עצוב לשמוע את שר המשפטים מנסה להאשים את השופטים, כאילו שהם בניגוד עיניינים, מסרבים לכנס את הועדה לבחירת שופטים או רומסים את החוקים הישראלים לצרכים פוליטיים.

למעשה, גם הנאשם שמסובך עד האוזניים בפלילים נוהג להאשים אחרים כאשר נחשפים הכשלים המזעזעים והחטאים הרבים. מי יודע? אולי חברי הכנופייה לוקחים דוגמא רעה מהפושע שמשום מה עדיין מנהל את המדינה?

יתכן שעוד לא היה מצב שבו שר המשפטים מסרב לציית לשופטים. עכשיו נשאלת השאלה? מי שולט במדינה? חוקים או ניבחרי ציבור זמניים?

פעם העם חשב בטעות שהאל הוא פרה מזהב. משה היה מאוד מאוכזב, ואת התורה ומיצוותיה אנו מקדשים עד עכשיו. במילים אחרות, אפילו לא הרוב קובע אלא השוכן ברקיע והוראותיו.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן