למייסד המדינה באה חסימה? למה?

למייסד המדינה באה חסימה? למה?

בימים האחרונים נעשה מאמץ שנראה יותר מרוכז מזה שמתרחש באופן שיגרתי, והדבר מעלה הירהורים נוגים לגבי רצונם של של רודנים ועברייניים להשתיק דיעות של אחרים באמצעים כוחניים שאינם לגמרי דמוקרטים.

כידוע לשרברבים, כדי לטהר דברים שרקבו, תססו והעלו צחנה באפילה טחובה יש צורך לחשוף אותם לאורה המחטא של החמה. בצורה זו, ניתן לייבש את הבעייה, לטהר את האורווה, וגם האווירה נעשית יותר טובה.

במטרה להראות לציבור מה נעשה, כנראה במטרה לדרוס את חופש הדיבור במדינה, עיתון ברשת גם מפרסם את הניסיונות להטיל אימה, להכפיש ללא סיבה, ולנסות להסות ביקורת בונה שתועיל לאומה.

הדבר האחרון שאך זה קרה הוא קצת יותר משעשע מההסרה של הודעות קודמות, שגם הן לא הפרו את כללי הקהילה בשום צורה. מצד שני, כאשר מועלות תלונות למערכת, מתרחשת חסימה, שהרי הגיע אליה טענה. בקיצור, די קל לחסום קולות ברשת בעזרת האשמות ריקות, שכן המחשב חושב שאולי יש בעייה.

כדי להסיר ספיקות באמינות המדווח למיעלה המסר שהוסר מועלה כאן לעיונה הסקרני של הפרהסיה. יתכן שזה יהייה קצת מפתיע לראות שבאה חסימה לדבריו הנכונים וההיסטורים של ראש הממשלה הראשון, שביחד עם עוד ציונים יסד את המדינה.

מי מנסה להסתיר את מה שנאמר ופורסם לעם די מזמן, וסתם טוען שאיזה כלל הופר? חסימת פיות בדמוקרטיה זה דבר מותר?

נו, טוב. אז נראה שיש מאמץ זדוני להשתיק את החזון הציוני וביקורת כנגד הנאשם הפלילי. מה לעשות, זה לא קל להיות יהודי או ישראלי, ושוחרי השלום גם מואשמים בבגידה במאמץ הלאומי, זה שאמור להיות שלום אזורי.

כנראה שאין ברירה אלא לפרסם את המזימה בציבורי, שכן זכות הדיבור היא דבר דמוקרטי וחוקי.

קישור למאמר בשם- מי מתקיף את הדמוקרטיה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן