טריקים, שטיקים וסיכונים לאומיים

טריקים, שטיקים וסיכונים לאומיים

כאשר כזבנים סידרתיים מכריזים שלכאורה בכוונתם לוותר על הטריקים והשטיקים כמובן אי אפשר להאמין למה שהם אומרים, שהרי כולם יודעים שהם שקרנים ולא רק נאשמים בפלילים שגם אחראים לאסונות לאומיים.

ציטוט:

בלי טריקים ושטיקים? סיבוב הפרסה של נתניהו על הפסקת האש בלבנון מעלה פלאשבקים מהעבר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שקצת קשה לתת אימון מלא בעבריין שכל הזמן בוגד בהתחייבויות ועושה מה שהוא רוצה.

כמובן שמותר להבטיח להיות אדם אחראי וישר בעל מוסר, אבל מאוד חשוב להבין מי הוא הפושע הנכלולי שמסובך בהליכים משפטיים עד צוואר שמכריז על כזה דבר.

בדרך כלל, אנשים לא באמת משתנים. אם כבר, הם לומדים להסתיר פגמים מזיקים או אנוכיים ולהציג לציבור רק את הכישורים במטרה להרשים את המיקרופונים.

למרבה הצער, כשבאים קצת לחצים, קילקולים או משברים המסכות מייד נושרות מהפנים והעבריינים שבים להיות פושעים כזבניים, אנוכיים ומסוכנים.

הנה לדוגמה, אפשר להבטיח לאמריקה שיש מוכנות מלאה להפסקת אש בצפון שגם תשיב את החטופות והחטופים מהדרום הביתה, ועם ההגעה לשדה התעופה שם להודיע שבעצם אין שום הסכמה אלא רצון בהגברת הסכנה לצרכי פוליטיקה.

סביר שהזיגזוג האחרון מאוד יעצבן את הנשיא שיושב בוושינגטון. סך הכל, הכזבן העברייני שיקר לו בציבורי. לא בטוח שהעלבת ראש המעצמה שמספקת לנו תמיכה והגנה היא צעד נבון שיועיל לאומה שכבר מספיק סבלה.

נראה שהמצב הלאומי המצער לא ישתפר עד שפושע יעצר, וכדאי שהחוק יפעל מהר אחרת תהייה מלחמה נוראה ולא יבוא הסדר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עבריינות ובוגדנות זו מדיניות? קישור למאמר בשם- מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה? קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן