מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה?

מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה?

נשיא אמריקאי נבון ומנוסה פעם יעץ שכדאי לדבר בנימוס, אבל באותו זמן גם להיות חמוש, עירני ונכון.
נראה שהיום אפשר לשנות קצת את הסיגנון אבל לשמור על עיקר הרעיון.

Speak softly and hold below the big stick, firmly

לכאורה, מאז שהמורשעת הלקוייה חשפה את הקלטת הלוהטת קצת לפני הבחירות בשנות התשעים שזה היה מזמן, בעלה הנואף, הפחדן וכזבן של הדיילת הבכירה והמ-ש-כ-י-ל-ה הפך לשה צייתן.

כנראה שהחשיפה המבישה הייתה גורמת קצת מבוכה, וניאוף זה חטא לפי התורה. סך הכל, הוא מעיד על חוסר אמינות, בגידה בשבועה והעדר יכולת לשלוט ביצר בגבורה.

אומנם על הבמה ולמיקרופונים הנאשם משמיע מילים בקול בס מרשים, וגם מדבר כאילו שיש לו ביטחון, עוצמה, שליטה ומילה, אבל במציאות מזמן ברור לפרהסיה שהעבריין הסידרתי הוא כזבן וזגזגן נכלולי, ולא הוא זה מי קובע מה יקרה כאן.

בן כספית:

חבל שאני לא יכול לשתף אתכם בווטסאפים שאני מקבל מהבוקר ממשהו כמו 12 בכירים לשעבר בלשכת נתניהו. ואני מתכוון לבכירים. ראשי סגל, יועצים קרובים, מנכ”לים וכו’.‏תמצית: “רק מי שהיה שם מבין שהכל היה תפאורה, כולל ישיבות הקבינט הדרמטיות והלחץ שהוזמן. כולם מסתובבים ומכרכרים סביבה. סביב זה שהיא רוצה לנסוע ויהי מה. ואז מגייסים את השרים שילחצו עליו ויגידו לו שהוא חייב לטוס, וזה אינטרס לאומי, והוא כאילו “נכנע” לקבינט שלו וטס, ואם צריך לארגן הפסקת אש לכמה ימים, אז מארגנים, ולך תסביר לאנשים שככה זה מתנהל כבר שנים”.‏

אחד מהם כתב: “בזמני היא שלטה רק ב-90%, היא מזמן כבר שולטת ב-100%, האינטרס העליון והצורך הקיומי הראשון הוא שהיא תהיה מרוצה, אחר כך כל השאר. רק מי שהיה שם יודע ומבין את זה”.‏ולסיכום: במאזן האימה בין סך פחדיו הוכח שהמנהיג הרופס מפחד מרעייתו יותר מאשר הוא מפחד מבן-גביר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? קצת מדאיג להבין שביטחונה, שלומה וקיומה של האומה בעצם נתון בידיה של מורשעת לקוייה, עצבנית ואלימה שמעולם לא נבחרה.

קישור לבן כספית בטוויטר. קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן