המורשע חושש מהתובעת האמיצה?

המורשע חושש מהתובעת האמיצה?

יש סבירות הולכת וגדלה שאישה אמיצה, ישרה, הגונה ונבונה תביס את הפושע המורשע, זה העבריין הסידרתי הקשיש, החמדני, הרהבתני והנואף שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה וגם חשוד בבגידה באומה עקב ניסיון המרדה.

מאוד יתכן שהמערב החופשי יתפעל לראות נקבה ממין נשי וממוצא רב גווני הופכת לגגנת האחראית ששומרת על החוק והמנגנון הדמוקרטי העולמי, שהוא הרבה יותר מוסרי, מתחשב, שיוויוני ואנושי מהנהוג במשטר רודני, דיקטטורי, אכזרי וכוחני.

ציטוט:

האריס מגדילה את הפער בסקרים. טראמפ: “לא יהיה עימות נוסף”
המועמד הרפובליקני ממשיך לטעון כי ניצח בעימות, הסקרים מראים אחרת – ולפיהם סגנית הנשיא כבר מובילה עליו בפער של 5%.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? באופן די עיקבי נראה שהציבור האמריקאי כבר לא ממש מאמין לפושע הנכלולי.

קצת מוזר לשמוע שהדברן הפטפטן והקשקשן מתחמק מעימות נוסף מול סגנית הנשיא, ודי משעשע להאזין לתירוץ המקורי- לכאורה הנאשם ניצח בסיבוב הראשון אז כביכול אין לו צורך בשני.

כמובן שבדמוקרטיה מותר לומר כל דבר, בתנאי שאין הסתה לפגיעה או הפצת דיבה שאינה נכונה, אבל רצוי לספר לציבור דברים נכונים אחרת נחשפים ככזבנים. בכל הסקרים דווח שהפושע הובס בעיימות ומצבו הרעוע יציב בערך כמו מגדל קלפים עם אישומים פליליים חמורים. למה הוא סתם מספר שהוא בעננים?

מדוע המועמד הפטפטן והרהבתן שלכאורה כשל, פשע , חטא והסתבך בבגידה מפחד להתמודד עם קמלה? אולי זה בגלל שהעבריין המזדקן חושש מעוד תבוסה?

חוץ מזה, האריס היא אישה נחושה, ישרה, פיקחית ומאוד נבונה שהייתה התובעת הראשית בקליפורניה, ולכן כשהחוטא המורשע ניצב על ידה מייד הוא נראה רע, ללא קשר לבלורית המרשימה או לשלל כיתבי האשמה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת יצרה בינה, שהיא מכונה. במציאות כנראה שהחברים שתו שמפניה וסביר שהייתה שם גם עוגה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פושע מורשע ותובעת נחושה. קישור למאמר בשם- הנשיאה הראשונה תעשה היסטוריה. קישור למאמר בשם- יתכן שהשרביט יועבר לסגנית. קישור למאמר בשם- יש מזימה לחסל את הדמוקרטיה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן