לדמוקרטיה הישראלית יש בעייה

לדמוקרטיה הישראלית יש בעייה

אולי כדאי לגזור ולשמור את הלעיל, שכן יתכן שלהיסטוריונים שמתעניינים בדיברי הימים או לועדות חקירה זה עתיד לעזור.

ציטוט:

לא רק היועמ”שית: גם סמוטריץ’ ולוין יודעים שנתניהו פועל בניגוד לחוק.

ראש הממשלה לא יכול להוציא לפועל מהלכים שעלולים לסבך את ישראל במלחמה ללא דיונים בפורום הרלוונטי — הקבינט המדיני־ביטחוני, ובטח שלא להישען על חוות דעת משפטית של מזכיר הממשלה, שאין זה בתחום סמכותו.

ציטוט:

אי-כינוס הקבינט והחשש מפעולות שעלולות להביא למלחמה: המכתב של היועמ”שית לנתניהו.
בהרב-מיארה פנתה במכתב לראש הממשלה, שבו הזהירה כי “החלטות ממשלה מתקבלות בתהליכי עבודה משובשים”, וקראה “להשיב את הדברים למסלולם” • היועמ”שית הדגישה כי “לא ניתן להסתמך על חוות-דעת משפטית של גורם פרטי או של מזכיר הממשלה כבסיס לקבלת החלטות”

עד כאן ציטוט.

מאז שהכזבן הנכלולי הפך לנאשם פלילי טיבעו העברייני קצת יותר ברור לציבור הישראלי. מסיבה זו, זה לא ממש מפליא לשמוע שהוא מנסה לנהל את המדינה כאילו שהיא ממלכה, ומצפצף על שבועת האמונים שהוא נתן בפומבי.

שירות הביטחון הכללי אמור להגן על העם העברי מכל איום, חיצוני או פנימי. רצוי לקבל אישור משפטי ולעצור את הפושע הסידרתי לפני שיבוא עוד’ אסון לאומי.

נכון לעכשיו, גורלה של המדינה נתון בידי פושע שמנסה לברוח מהרשעה על ידי הבערת מלחמה, והדבר מהווה סכנה חמורה. בדמוקרטיה אין מלך שלבדו קובע הכל ולכן יש חובה לתקן את הבעייה לפני שחלילה ניפול לאסון גדול.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- הפושע המקומי הוא עבריין בילאומי. קישור למאמר בשם- בלי צו מעצר הכל יבער. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים. קישור למאמר בשם- החוק הוא הריבון לא ההמןו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “לדמוקרטיה הישראלית יש בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן