פורעים תוקפניים ומוסדות דמוקרטיים

פורעים תוקפניים ומוסדות דמוקרטיים

מעניין מי הפושע הסידרתי ששולח מתפרעים אלימים לבסיסים ומדרבן עבריינים צעקניים להתקבץ סביב מוסדות דמוקרטיים במטרה להטיל אימה, לגרום נזקים ולהפריע להליכים חוקיים?

מניעת מעבר סיוע אזרחי לאוכלוסיה רעבה והתעללות נוראה בשבויים במתקן כליאה הם פשעי מלחמה. בעזרת השם, ההתפרעויות האלימות כנגד משאיות עם סחורות אזרחיות, וכן גם הפשעים שביצעו סוהרים סוטים ועברייניים כולם צולמו ותועדו, ולכן בערכאה קיימים הרבה סרטונים שבמשפטית צחה נקראים- מימצאים קבילים, שלא לומר מרשיעים.

סביר שההשתוללות היזומה כנגד מוסדות המדינה נובעת מפחד ובהלה, שכן חשיפת הפשעים תוביל לכיתבי אשמה, והאחראי לבעייה כנראה מבין שזה לא נעים להפוך לפושע מלחמה.

אולי כתוצאה מפחדיו וחרדותיו של הפושע שממונה על המשטרה עבריינים ופורעים איכשהו מוזמנים לעורר מהומה ולנסות להפריע לדמוקרטיה לכבד את חוקיה. אם חברי מפלגתו היו חלק מהמהומה האם יתכן שהוא גם בתמונה?

במבחן התוצאה, נראה שהעבריין הסידרתי לא למד לקח משמונה הרשעות קודמות בערכאה, שכן בהשראתו הגזענית והתוקפנית משום מה מזומן המון סוער לתקוף את חוקי המדינה ואת בסיסי הצבא, בהתמדה וחוצפה.

ציטוט:

בג”ץ שדה תימן: מהומות הפסיקו את הדיון, פוגלמן מתח ביקורת – “ניסיון למנוע דיון”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, בעוד שהחוק במדינה פועל כשורה ובודק את הפשעים שמתועדים במצלמה, כמו גם את תוצאות הבדיקות הרפואיות שמעידות שנמצאה בעייה חמורה, שותפיו של הפושע שנאשם בפלילים מינה לפקד על המשטרה תוקפים באלימות את מוסדות הדמוקרטיה וחוקיה.

ללא ספק, התקפה אלימה וחצופה כנגד מוסדות החוק והדמוקרטיה מצביעה על אובדן ההרתעה, וזה סכנה למדינה. לפיכך, יתכן שלא תהייה ברירה אלא להתמודד עם הפשע בצורה קצת יותר נחושה.

אין צורך להשתמש במילים מפחידות כמו- מרד גלוי ויזום במלכות, שכן זה בעצם רק ביריונות ועבריינות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- החוק הוא הריבון לא ההמון. קישור למאמר בשם- המצב לפני התשעה באב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “פורעים תוקפניים ומוסדות דמוקרטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן