המצב לפני התשעה באב

המצב לפני התשעה באב

בזמן האחרון כבר אפשר לישון. סך הכל, הרבה מאוד אנשים עכשיו מבינים שהנאשם בפלילים גרם לאומה נזקים נוראיים, ועדיין יש סיכונים גדולים שכן הפושע עדיין אינו מאחורי סורגים.

ברוך השם, כמעט אין יותר צורך לטרוח ולנסות לספק הסברים נואשים, מודאגים ומתוסכלים בלילות ובימים, שכן נראה שהמסר שחזר על עצמו יותר מידי פעמים במשך הרבה שנים מובן על ידי המון אזרחים מוטרדים.

ציטוט:

בין טהרן לשדה תימן: עד מתי מדינה בהפרעה דו־קוטבית כמו ישראל יכולה לשרוד?

ישראל צריכה ריסטארט למערכות ולמנהיגות שלה, ולא רק בגלל הסכנות החיצוניות, אלא גם בגלל הסכנות הפנימיות ■ ג’ו ביידן פרש מהמרוץ לנשיאות ארה”ב כי הוא שאל את עצמו מה טוב למדינתו — ישראל זקוקה למנהיג שישאל את אותה שאלה בדיוק ■ למרבה הצער, אין לה כזה.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, חזון הציונות הוא לביטחון, שיוויון והסדר שלום במזרח התיכון. למרבה הצער, במקום לפעול למען הגשמת מטרות הדמוקרטיה על השילטון בציון השתלטה חבורה גזענית, מרדנית ועבריינית שבמקום הסדרה ופשרה רוצה להנציח מדון שמביא שכול ויגון.

הגיע הזמן שאחרי הסתה מתמידה לשינאה שאינה עיקרה של תורה נחזור לדרך הנכונה, זו שמפורטת בתורה ובמגילה.

ההיסטוריה המשעממת מראה שבכל פעם שעל האומה השתלטו קיצונים מרדניים, סרבניים ולוחמניים בא לנו חורבן נורא. האם למדנו לקח ממה שאירע או שעכשיו תבוא עוד הדגמה?

התשעה באב מתקרב, ויתכן שהמזימה הקדושה של הכנופייה המזיקה היא לנסות לעשות היסטוריה בתקופה הקרובה. אולי כמו שימשון התוכנית היא חלילה להעלות בעשן את כל המזרח התיכון, וזה ימנע הרשעה וישיבה בתא קטון?

מצד שני, אולי לאומה עדיפה הסדרה על מלחמת עולם מפחידה? חוץ מזה, בתורה שלנו כתוב בתהילים הפסוק- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. מעניין אם ההנהגה העבריינית בישראל תקיימהו.

יודע דבר מספרים למאמינים שהכל ברצון השכינה, וזה הגיוני, שכן מערכת החוק, שומרי הסף והמשטרה לא עוצרות את הפושע שבראש הכנופייה, ונראה שאפילו לאמריקה אין הרבה השפעה בגלל שגישתו של הנאשם היא מתריסה, בכוונה ובמודע.

יהייה קצת חבל אם את החזון הציוני המפואר וההיסטורי יחסל נאשם פלילי, אבל כאמור, הכל כנראה ברצונו של הרב חסדו, הוא האל העברי.

במידה ויקרה נס פילאי ובאופן חוקי ודמוקרטי יעצר העבריין הסידרתי במקום שיתלקח עימות הרסני, כנראה שיהייה צורך לשאת תפילת הודייה בבית הכנסת השכונתי. מי שהוא במקרה חילוני יכול ללכת לטבול בים התיכוני, ללקק גלידה במחיר דימיוני ולשמוח שהוא עדיין כאן, וגם עצמאי וחופשי.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- בלי צו מעצר הכל יבער. קישור למאמר בשם- התגובה לתגובה קצת מפחידה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן