בלי צו מעצר הכל יבער

בלי צו מעצר הכל יבער

איך שואלים בדיפלומטית צחה: אתה לגמרי משוגע או רק יצאת מדעתך? לא עלה על דעתך שחיסול בכירים בהתרסה חצופה יעורר מהומה גדולה, עשוי להרוג אפשרות לעסקה וגם יבעיר מלחמה רחבה? הרי לפעולה תבוא תגובה, וזו תיתן הצדקה לתגובה שתשנה את המפה ותזיק לאנושות כולה.

ציטוט:

הנשיא לאחר השיחה עם רה”מ: חיסול הנייה לא עזר להגעה להפסקת אש.

עד כאן ציטוט.

כאמור, בדיפלומטית שהוא שפה קצת שונה, אומרים דברים קשים תוך שימוש במילים זהירות שנבחרות מאוד בקפידה.

יש אפשרות שארצות הברית קלטה שלראש הכנופייה אין באמת כוונה לעצור את המלחמה. למעשה, במבחן התוצאה נראה שהוא עושה ככל יכולתו לדחות הסדרה ולהבעיר את כל הזירה.

פידיון שבויים זו מיצווה יהודית חשובה, אבל לא נראה שלמסובך עד צוואר בכיתבי אשמה פליליים יש הרבה כבוד לחוקים.

למעשה, במבחן התוצאה דומה שיותר חשוב לו להשאר בשררה ולחמוק מהרשעה שתוביל לישיבה מאחורי סורגים, וזאת ללא קשר לחובתו לדאוג לגורלם העגום של המון אחרים שמאוד סובלים או לשבועת האמונים.

לא כדאי לתת לנאשם בפלילים שאחראי לאסונות לאומיים וגם חשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים להמשיך להזיק למדינת היהודים לצרכים אישיים.

יתכן שיש לעצור את הפושע המסוכן עד לתום ההליכים, ואת זה יכולים לעשות שופטים עם צווים. חלילה, אסור לנסות לבקש מהמשטרה לבצע את תפקידה, שכן פושע מנהל אותה. כנראה ששירות הביטחון הכללי צריך לקבל את ההנחייה החתומה.

בלי שהפושע יעצר המצב ימשיך להתדרדר די מהר. למה לתת לו להבעיר מלחמה אזורית נוראה במקום להביאו לערכאה, שזה עדיף לאומה שכבר מספיק סבלה?

קישור למאמר במקו. קישור למאמר בשם- התגובה לתגובה קצת מפחידה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “בלי צו מעצר הכל יבער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן