יש מזימה לחסל את הדמוקרטיה?

יש מזימה לחסל את הדמוקרטיה?

ממש נחמד שהמועמד המורשע מספר לעולם מה היעד. למעשה, תהליך מאוד דומה קורא גם אצלנו, ויתכן שהצאר הרוסי זומם לממן שותפים חמדניים כדי לחסל את הדמוקרטיה לעד.

אין לדבר המפחיד שתואר לעיל שום הוכחות פרט למבחן התוצאה ולהצהרה שפורסמה, כך שזה רק חשד.

ציטוט:

טראמפ “יחסל את הדמוקרטיה”? אמר: עוד 4 שנים לא תצטרכו להצביע. נתקן את זה.
הנשיא לשעבר, שיריביו מזהירים כי אם ינצח בבחירות ייצא למסע נקמה ביריביו ויהפוך את ארה”ב לדיקטטורה, פנה בכנס נוצרי לתומכיו: “צאו להצביע, רק הפעם – ולא תצטרכו לעשות את זה יותר. נתקן את זה כל כך טוב, שלא תצטרכו להצביע!”. ליברלים מזהירים: “טראמפ הרגע ביטל את בחירות 2028, ישים קץ לדמוקרטיה”

עד כאן ציטוט.

נראה שהמשפחה שהסתבכה בערכאה וגם הפושע מאמריקה זוממים לרמוס את הדמוקרטיה ולהקים לעצמם ממלכה. מה אפשר לומר? השאיפה הזו אולי מובנת אבל עומדת בסתירה גמורה לחוקי המדינה.

הציבור במערב באמת רוצה לאבד את העצמאות ולתת את השליטה לעבריינות, רודנות ושחיתות? הצאר סבור שהתוכנית תעבוד ביעילות ותושבי העולם יבחרו בחיי עבדות? חלילה, הפושע הבינלאומי עושה עוד טעות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מרי דמוקרטי זה דבר חוקי. קישור למאמר בשם- הפושע המקומי יהפוך למבוקש בינלאומי? מאמר בשם- כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן