הנאשם בפלילים שוב משקר ברבים

הנאשם בפלילים שוב משקר ברבים

למרבה הצער, אישור מתן מיליונים רבים לטרוריסטים רצחניים בעזה והתעלמות ממיכתבי אזהרה רבים ששלח הצבא הובילו לאסון לאומי מזעזע שמאוד פגע במדינת היהודים.

הפושע שסירב לכל ההצעות לחסל את הסיכונים גם לכאורה קיבל מקטאר המון מזומנים, ואף עשה לעצמו רווחים יפים מעיסקה חשודה ומסוכנת שעשו הגרמנים עם המצרים בלי שבמשרד הביטחון יודעים מהתעלולים.

פידיון שבויים הוא מיצווה מאוד חשובה בגלל קדושת החיים. במקום לקיים את ההוראה מהכתובים או לכבד את שבועת האמונים שניתנה למדינה מבחן התוצאה מראה שבמקום לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה הנאשם בפלילים סיבך את עצמו וגם את המדינה בצורה נוראה.

זה קצת מוזר ששומרי הסף אישרו לפושע סידרתי לנהל את המפעל הציוני, אבל יתכן שצו מעצר בינלאומי יסייע לנו לשוב למסלול המקורי.

לעת עתה, העבריין עושה ככל יכולתו לעכב, לדחות, להקשות ולהשהות עיסקאות, ולא נראה שממש איכפת לו שהמשפחות, כמו גם החטופים והחטופות, מתענות בימים ובלילות, ומאוד סובלות.

ציטוט:

גורם ביטחוני: “הודעת עקרונות נתניהו תפגע בסיכוי לעסקת חטופים”
ביקורת חריפה במערכת הפוליטית והביטחונית לנוכח ההודעה שפרסם רה”מ על אודות חמשת העקרונות שחייבים להתקיים במו”מ לשחרור החטופים, זמן קצר לפני דיון בנושא. “זו התנהלות לא ראויה”, אמר גורם ביטחוני. “אם אתה מוציא הודעה לפני תחילת הדיון – אז בשביל מה לקיים אותו?

עד כאן ציטוט.

רוב מכריע מהציבור במדינה תומך בעיסקה והסדרה. רק מיעוט סרבני, גזעני, לוחמני ומרדני שואף להנציח את המלחמה ואף זומם להחמיר אותה. במידה שהפושע שוב ינסה לחבל בהצעה שתסיים את הלוחמה תקום מהומה גדולה במדינה, ולא יעזור למשטרה להיות אפילו עוד יותר אלימה.

אז מה עדיף לנאשם הפלילי? הסדר שלום אזורי או צו מעצר בינלאומי? מרי אזרחי או פיתרון הגיוני?

לעת עתה הפושע הסידרתי עושה פוזה קשוחה, אבל במציאות כנראה שלגמרי ברור לו שמתנהלת עכשיו המערכה האחרונה.

בתומה של ההצגה, הנאשם יורד אחר כבוד מהבמה ויהפוך לזיכרון מלא עוגמה בדיברי הימים של האומה שכבר מספיק סבלה. מי יודע? אולי בקרוב יהייה לו זמן לכתוב את זיכרונותיו המעניינים באיזה תא?

קישור למאמר בידיעות. קישור מאמר בשם- פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים. קישור למאמר בשם- ראש הממשלה בגד במדינה? קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן