פיקוח נפש דוחה רפש?

פיקוח נפש דוחה רפש?

סדר העדיפויות של אנשים בדרך כלל תלוי במה שהם מחשיבים כחשוב, חיוני, מרכזי, רוחני, מוסרי או חוקי.
מסתבר שיש בארץ קבוצה שאינה דמוקרטית או ציונית, ומה שהכי חשוב לה זה להיות סחטנית, לחיות על חשבון אחרים ולא לגדל ביכורים כדי להביא פעם בשנה לירושלים הניצחית.

ציטוט:

גפני נגד נתניהו: “הוצאת ההודעה מלשכתו על המו”מ בקטאר – חילול שבת”

עד כאן ציטוט.

לפי מיצוות התורה הקדושה אסור לשקר, לחמוד, לגנוב, לנאוף ולהזניח קשישות וקשישים. בעיקרון, יש לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה. בכתובים לא מופיעה המלצה לצפצף על ההוראות ולעשות כל מה שבא, כאילו אין מוכנות לשלוט ביצר בגבורה.

מעניין שנואף בוגדני, כזבן סידרתי ונאשם פלילי זוכה לתמיכה יציבה ונאמנה מהמגזר שמתחזה לדתי. דומה שהדבר קורה בגלל שהוא נכנע לדרישותהם החמדניות ומעביר להם תקציב ציבורי משמעותי בגלל תיאבונם הסחטני. כנראה שהמון ממון יותר חשוב לעבריינים המשתמטים מאשר המוסר היהודי.

פידיון שבויים הוא מיצווה חשובה בגלל שיש קדושה לחיים. כנראה שהודעה שיצאה מלשכת ראש הכנופייה בשבת הקדושה לגבי סרבנות להסדרה נחשבה כחלק מהאירוע ולכן פורסמה. המתחזים ליהודים אולי השמיעו טיעונים קלים כדי להשמע כצדיקים, אבל לא נראה שבכוונתם להפרד מהנאשם המסובך עד צוואר בפלילים, שהרי הוא מעביר להם המון כספים של אחרים כבר שנים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- השליחים נישלחו לעופף בלי כנפיים? קישור למאמר בשם- פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן