חרדה אמיתית בלי סיבה ממשית

חרדה אמיתית בלי סיבה ממשית

חשוב מאוד להקשיב לדיברי כבוד הנשיא הישראלי, שכן הוא עורך דין מיקצועי, דמוקרט ציוני, פוליטיקאי אחראי ואפילו נכדו של רב ראשי.

ציטוט:

נשיא המדינה הרצוג: האשמות בבגידה עלולות להביא לרצח.

עד כאן ציטוט.

מאוד משמח לדעת שמעכשיו כבר לא נשמע שאגות וצרחות שטוענות שהשמאלנים הם לכאורה בוגדים. נחמד שלא נסבול מהלבנת פנים ברבים רק בגלל שלציונים יש רצון להגשים את הכתוב במגילה שיסדה דמוקרטיה ליהודים.

למעשה, השמאלנים המושמצים והמוכפשים משך המון שנים לא מימנו בעזה טרוריסטים רצחניים במיליונים רבים או קיבלו תמלוגים אישיים נדיבים מעיסקה ביטחונית מסוכנת, חשודה ופסולה שנעשתה עם המצרים בלי שבמישרד הביטחן בכלל יודעים.

הטענה כאילו משחרר ירושלים לכאורה אוהב אוייבים ומהווה סכנה לאומה לא באמת הייתה נכונה, אבל ללא קשר הוא נרצח בירייה.

בארץ שולטים החוקים, ואת זה גם המשתמטים הסחטניים והחמדניים שלא מגדלים ביכורים יודעים. סך הכל, זה מופיע בכתובים הקדושים שמשה הביא לנו מההרים וגם בתהילים. סור מרע ועשה טוב לא כולל הסתבכות עד צוואר בפלילים, ויש איסור חמור להזיק לאחרים.

אין סכנה שיבוא איזה עשב שמאלני מופרע ויחטא למיצוות התורה, שכן אפילו חילונים דמוקרטים יודעים שהחוק שולט במדינה ולא אלימות פרועה.

אומנם, הפושע המורשע והתוקפני שעבריין סידרתי מינה לפקד על המשטרה כנראה סבור שניתן להפחיד את הציבור הישראלי בעזרת מכתזי”ת שמשפריצה, שוט של קוזאק על סוסה, תוקפנות פרועה, זרוע אלימה, יד נטוייה או אלה שפגיעתה קשה, אבל הוא טועה טעות גסה.

עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה גם אם המשטרה מצייתת לפקודות לא חוקיות ונוהגת באלימות פרועה.
למעשה, תקיפת אזרחים, קצינים במילואים ואפילו חברת כנסת נחמדה עם תלתלים אל מול צלמים מייצגים פשעים שיזכו לעונשים. סך הכל, יש תיעדים מהאירועים, הרבה עדות, שלל קורבנת והמון עדים.

העונשים שיקבלו הפושעים לא צריכים להיות מממונים בכספי משלמי המיסים. כל מי שחטא יתבקש לשלם קנסות ופיצויים ממשכרתו האישית, אולי בתשלומים נוחים, או לשבת מאחורי סורגים בחברת עבריינים אחרים.

אסר לציית לפקדות שמעליהן מתנוססים דגלים שחרים. תקיפת אזרחיות אזרחים אל מול צלמים מעיד על בעייה בהנהלה של השטרים, שכנראה לא מבינים במה הם מסתבכים בהוראת ממונים.

חלילה יתגלה שהייתה בגידה בביטחון המדינה יבואו לפושע הסידרתי עוד כמה כיתבי אשמה שיובילו להליך ארוך, עגגם, מבייש ומייגע בערכאה. אין סכנה לפגיעה או תקיפה, ועד כה גם שום איום ממשי לפשע נורא שכזה לא השמע, אלא בעיקר דרישה שיהייה הליך משפטי ותרבותי בערכאה כדי להציל את הדמוקרטיה.

להבדיל ממה שהמרשעת הלקוייה אולי סבורה, היא אינה מלכה והדמוקרטיה הישראלית אינה דומה לצרפת בזמן המהפכה. גם אין ברחבות המון מוסת שצורח ליד ארונות קבורה או חבלי תלייה שצריך לנטרל סכנה קיומית בצורה מיידית בעזרת איזה מכונה כירורגית מפחידה. הצבא לא באמת מתכנן הפיכה כנגד הנאשם בשלל כיתבי אשמה, שהרי זה לא קרה. מי יודע? יתכן שהדברים הללו אולי מסבירים זווית ראייה שונה או קצת לקוייה.

למעשה ולהבדיל מחרדה אישית עזה אך מטרידה, כולם ממתינים בנימס דמקרטי לתום ההליך המשפטי בערכאה. אין בכותרות או בכרזות שום הסתה לרצח, וההפגנות הדמוקרטיות כבר מתקיימות תקופה מאוד ארוכה. מקסימום, הובערו מדורות שכבו על כביש שזמנית נחסם מלתנועה.

ללא קשר לדיברי מלעיזים מסוכנים, פושעים מאויימים ודיעות של מורשעת עם ליקויים, מאוד חשוב לזכור שהלבנת פנים ברבים והסתה פרועה עלולים להסתיים רע, ויש להמנע מפגיעה או מטיפוח שינאה, שהרי החטאים הללו לא כלולים בעיקרה של תורה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- המהפכה הישראלית אינה צרפתית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן