יש טון של זדון בשילטון

יש טון של זדון בשילטון

קיימת אימרה ישנה, מעצבנת, עגומה, מקוממת ונכונה שטוענת שבעל המאה הוא בעל הדיעה.

מה לעשות? השכירים רוצים להביא מזון לילדים אז הם מקשיבים בצייתנות לממונים, וזאת ללא קשר לדגלים השחורים, לרמזורים האדומים או לסיבוכים בינלאומיים. ככה זה בחיים.

מעטים מעזים להתנגד לאלה שנחשבים עשירים, חזקים, כוחניים, רודניים ונקמניים.

אף אחד לא באמת רוצה שתרוץ אחריו סוללת עורכי דין או להיות מוכה, אזוק, מושפל וסגור מאחרי סורגים ביחד עם פושעים, שודדים ועבריינים בחדרים לא נעימים, וזאת רק בגלל האלימות והאכזריות חסרת הרחמים של שכירי חרב במדים.

ציטוט:

איראן מאיימת על ישראל: כל האפשרויות על השולחן.
בפוסט שפורסם בחשבון ה-X של המשלחת של איראן באו”ם נכתב כי אם ישראל תתקוף בלבנון, הדבר יביא למלחמת השמדה • “כל האפשרויות, כולל מעורבות מלאה של כל צירי ההתנגדות, מונחות על השולחן”, נכתב.

עד כאן ציטוט.

משטרים שאינם דמוקרטים בדרך כלל אינם שיוויוניים, מתחשבים או נחמדים לתושבות ולתושבים.
למעשה, בדיקטטורה נוהגים באזרחיות ובאזרחים באכזריות, בשוטים, במכת”זיות מסוכנות, באלות כואבות, בשוטים, בקוזאקים דוהרים ורומסים, בפרשים פרועים ואלימים ובבואשים מצחינים.

כל זה נעשה כאילו שהנשים והאנשים הם עדר בהמות פרועות או כבשים תועות שמפחדות מכלבים נובחים. פגיעה באחרים מהווה הפרה של החוקים האנושיים הכי בסיסיים, אבל לשליטים שאין להם אלוהים לא ממש משנה מה קורה לאחרים.

בקיצור, מי שאוחז בשילטון ומממן את השכירים עם המדים והנשקים קובע את הטון.

הדבר היחיד שבעצם מגן בדמוקרטיה על האזרחיות והאזרחים מהתעמרות כוחנית ורודנית של השילטון זה החוקים והשופטים, אבל למרבה הצער פושעים סידרתיים, עבריינים אנוכיים וחוטאים מסוכנים מצפצפים על נהלים ומנסים לעשות מה שהם רוצים.

מי שמאיים על אחרים כנראה חש מאויים, ולפי התורה מותר להשכים לנטרל סכנה לפני שהיא הופכת לבעייה יותר מטרידה.

יתכן שהצאר של רוסיה קנה לעצמו נשיא חמדני באמריקה וגם פושע סידרתי בירושלים הבירה בעזרת כסף קטארי במיזוודה, אבל זה עדיין לא אומר שהדמוקרטיה תכנע למזימה.

למעשה, לפי הכתוב בעיתונים הכוחות במערב כבר מתארגנים לכל התרחישים, ובמלחמה בדרך כלל כולם סובלים. אולי הלבנונים מאוד דואגים, אבל המנהיגים האיראנים נשמעים מבועתים.

מי יודע? אולי הם כבר מבינים שיש אפשרות שהצאר של הרוסים הוא פושע סידרתי, בוגדני ורצחני שלא ממש מעוניין לסבול מנזקים אבל כלל לא אכפת לו להקריב אחרים.

קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יש טון של זדון בשילטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן