המשפחה הלקוייה מזיקה למדינה

המשפחה הלקוייה מזיקה למדינה

הנשיא האמריקאי הוא דמוקרטי ציוני. לאמונתו מגיע בית לאומי לעם היהודי שכבר מספיק סבל באופן נוראי ותמידי.

נראה שיש אנשים בעולם התרבותי שמבינים שאמונה באל יחיד, בצורך לכבד את הזולת, לסור מרע, לעשות טוב ולבקש שלום והסדרה מייצגים דרך שהיא עדיפה על אלימות, רישעות, אנוכיות חסרת התחשבות ומלחמה.

למרבה הצער, הפושע הסידרתי שעומד בראש כנופייה עבריינית כנראה שכח מעיקרה של התורה היהודית, שלא לדבר על התעלמות מהעקרונות הבסיסיים שמפורטים במגילה הלאומית שהצהירה על הקמת מדינה דמוקרטית לאומה העברית.

במקום לסור מרע הפושע הסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, אחראי לאסון נורא וגם אשם במחדלים כואבים ועצובים, כך לפי שתי ועדות חקירה. סביר שהועדה שתבדוק מה הוביל לשבת השחורה תוסיף עוד האשמה חמורה לרשימה הארוכה.

במקום לעשות טוב העבריין אישר מימון לטרוריסטים רצחניים, סירב לנטרל איומים, התעלם מכל המתריעים המזהירים ובמעשיו הרעים גרם לאסונות מזעזעים. בנוסף, הוא אישר מכירת אמצעים מסוכנים ליריבים אפשריים בעבור עמלה אישית כבירה בלי שמישרד הביטחון ידע, וזה נחשב לבגידה בביטחון האומה.

בקשת שלום במזרח התיכון היא חלק מרכזי מהחזון לציון. למרבה הצער, במקום לכבד את השליחות ולפעול למען המדינה, הכזבן הנכלולי סירב לכל הצעות הפשרה וההסדרה, הוא מתאמץ להנציח את המלחמה ולהרחיבה, ובכך בוגד במיצווה הכי חשובה ומאוד מסכן את האומה כולה.

לאחרונה הכזבן הסידרתי התייצב אל מול מצלמה לאחר טיפוח תסרוקת יפה. הוא עטה על עצמו חליפה נאה, ענב עניבה מרשימה, והפריח שקרים זדוניים בקול בס משכנע.

לדבריו, הנשיא האמריקני קושר את ידיו ומסרב לתת לו עזרה כדי שיוכל להביס את כל אוייביו. קצת מוזר לשמוע את הטענה, שהרי הפושע הבטיח שביכולתו ללחום בציפורניו, אבל מניסיון קודם נראה שאין לו בעייה מידי פעם לשנות את מסריו לפי צרכיו וגחמותיו.

מה אפשר לומר? הדברים שהפריח ראש הכנופיה המעונב למאמיניו נשמעים מצערים, קורעי לב וצודקים, רק שהם לא ממש מדוייקים או תואמים לנתונים המציאותיים.

במציאות שאינה הנדסת תודעה, רמייה יזומה או הצגה אומנותית למצלמה, הנשיא הגיע לכאן באופן אישי מייד לאחר השבת השחורה, ומאז אנו מקבלים עזרה רבה בהתמדה.

ציטוט:

בכיר בממשל ביידן חשף את היקף הסיוע לישראל מתחילת המלחמה והסביר למה היו עיכובים במשלוחי הנשק.
הבכיר שוחח עם כתבים והבהיר שהממשל תמך בישראל בהיקף של מעל 6 מיליארד דולר • לדבריו, “העיכובים” במשלוחי הנשק נובעים מ”מערכת מורכבת” שמתחשבת בנהלים ובחוקים שהציב הקונגרס.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מסתבר שהפושע שוב שיקר למיקרופון ללא בושה. אמריקה תומכת בישראל כבר תקופה ארוכה, בנדיבות והתמדה. הדבר היחיד שהשתנה זה אולי ההנהגה, שאצלנו משום מה עדיין מנוהלת על ידי כזבן נודע שמכזב בפרהסייה, מזיק למדינה ובוגד בחזונה.

פעם הייתה בארץ הסתה נוראה שהכפישה והשמיצה את משחרר הבירה, כאילו שהוא בוגד במדינה רק משום שרצה להגשים את חזונה לשלום והסדרה. לאחרונה היה ניסיון להאשים את הקהילה המפגינה שהתנגדה בנימוס אזרחי לרמיסת הדמוקרטיה. אחר כך המורשעת הלקוייה השמיעה טענות מזעזעות כנגד הצבא, ובעלה גם השמיץ את אמריקה ללא סיבה או הצדקה.

אז מה, לדעת המשפחה עם הליקויים כל המפגינים, הציונים, הטייסים, הקצינים הבכירים ואפילו הנשיא של האמריקים, כולם קשרו קשר זדוני סתם להציק לנאשם בפלילים?

כנראה שמאוד קשה לחיות בשלווה רגועה אם כל הזמן חשים חרדה קיומית, וחווים סיוטים מפחידים, חששות נוראיים וביעותים מבהילים. אולי אפשר להעזר במשקאות ורודים, בטכניקות הרגעה, בשיחות עם מומחים או בכל מיני כדורים כדי לשפר את איכות החיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אולי הליקויים אשמים. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “המשפחה הלקוייה מזיקה למדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן