שיפוצים קלים וחזונות לאומיים

שיפוצים קלים וחזונות לאומיים

אך לאחרונה ראיתי שתמונה ששלחתי לפי בקשה לאיזה אירוע דמוקרטי מפלגתי שופצה ורוטשה, וזה קצת הפתיע אותי.

ללא השהייה החלפתי את דיוקני החובבני בזה שכנראה עובד באופן אלקטרוני ועבר שיפוץ מיקצועי.

לא אכפת לי להראות יותר צעיר או אטרקטיבי, אפילו שאין שום ביטחון שזה יסייע לי לנסות להמשיך להיות ציר ועידה דמוקרטי וציוני, שמטיבעו הוא קצת פטפטן ודעתני.

במציאות עברו כמה שנים מאז שצילמו אותי מבקר את ביתי בבסיס צבאי בדרום המדינה. החיילת כבר השתחררה ובשנה שעברה נסעה ללמוד באיזה אוניברסיטה.

היום אני כבר קצת יותר קשיש ויתכן שעל פדחתי יש פחות שערות, שהרי זה תהליך הדרגתי, אבל התמונה שופצה ולא שאלו לדעתי.

ללא קשר לצילומים מעובדים, יתכן שהרבה יותר חשוב לבחון מה אנשים אומרים ועושים במהלך החיים מאשר רק להביט בדברים חיצוניים שהם בעיקר גנטים ומולדים. מצד שני, כנראה שבמשחק החברתי הנוכחי צריך לרטש צילומים כדי שהם יהיו יותר מרשימים ברבים.

ציטוט:

ללא קשר לתוצאות הליך הבחירה, כבר עתה ברור מהרשימה שהתפרסמה שהמפלגה שהקימה את המדינה שבה לאיתנה. יש שם המון מועמדות נפלאות, מוכשרות ומרשימות, והבחורים נראים דמוקרטים, איכפתיים, אחראיים ומעורבים.

מה אפשר לומר?, זה מצויין שמתארגנות קבוצות דמוקרטיות וציוניות שיעזרו למדינה להתגבר על הנזק הנורא שגרמו לה הפושע הסידרתי שגם חשוד בבגידה ורעייתו המורשעת הלקוייה.

עד כאן ציטוט.

לזיכרוני פעםי נולדתי כזכר ישראלי, יהודי, מבועת וצרחני בלי שבכלל התייעצו איתי. מסיבה זו, אוייבים מבקשים את נפשי בכל דור ודור, וזה גם הגורל הלאומי.

מצד שני, לפחות לא נאלצתי למרוט גבות, לחשוב על תסרוקות או להתלבט לגבי הצורה המתאימה לקלוע את הצמות. נחסכו מימני התלבטויות בבחירת השמלות הכי מתאימות, לא נאלצתי למשוח את שפתי בצבעים שיתאימו לבגדים או לטפח את הציפרניים ולהצטער על פגמים או סדקים.

בחורים בעיקר מתבקשים לא לשכוח לעשות מיקלחות, לספר את מה שנותר מהשערות, או לנסות שיראו מסודרות ולכפתר את החולצות, וזה דורש פחות שעות.

יש ברכה שהמאמינים משמיעים, כאילו שהם שמחים שאיתרע מזלם והם לא חייבים ללדת ילדים, לכבס, להניק או לדאוג למה שאחרים רואים וחושבים.

במציאות, לא בטוח שקל להיות ישראלי מסוג זכר, שהרי בכל דור ודור קם עלינו אוייב אכזר ויש צורך לצאת לאיזה קרב מר. יתכן שהחרדים לא ממש יודעים במה מדובר, אבל גם כלל לא פשוט להיות אשה מסיבה קצת שונה. סך הכל, נדרשת הרבה יותר עבודה על איכות ההופעה בפרהסייה.

מהתמונה המקורית שנשלחה הורדו התלתלים של ביתי ונעלמו הצמחים הירוקים ברקע. בקיצור, לא נורא.

התמונה שלי שופצה בלי שהייתה מצידי בקשה, אבל קשה לומר שאינני מרוצה מהתוצאה ובסתר ליבי בעצם נהנה לראות עצמי קצת יותר צעיר, מסודר ונפלא.

בזמנו, החיילת מאוד שמחה שהמשפחה באה לבסיס הרחוק לבקר אותה. ישבנו יחד על ספסל בצל והוצאנו סעודה טעימה. הבן קם וצילם את התמונה כדי שנזכור את הרגע.

ללא שום קשר לתוצאות ההליך הדמוקרטי במפלגה או שיפוצים של תמונה, דומה שהציונות התעוררה, וזה הדבר שהוא באמת נפלא. סך הכל, יש צורך דחוף להשיב את האומה שהוסתה לשנאה שאינה דרכה בחזרה לחזונה ותורתה.

קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה חוזרת לעצמה. קישור לדף של מועמד שתמונתו שופצה. קישור לרשימת המועמדים לבחירות לוועידה ה- 11 על פי מחוזות- כלל המועמדים והמועמדות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן