הפושע פגע בביטחון המדינה

הפושע פגע בביטחון המדינה

סביר שהגילויים המבהילים והרעננים שצפו ממעמקים לגבי הנאשם בשלל תיקים פליליים יעוררו תדהמה, יעשו גלים ואולי יעלו רגשות סוערים

ציטוט:

פרשת הצוללות: הוועדה מייחסת לנתניהו “פגיעה בביטחון המדינה”

בין המוזהרים הנוספים, נמצאים גם רם רוטברג שהיה מפקד חיל הים, ואחד מעובדי המל”ל באותה תקופה. יוסי כהן נמצא ברשימה בשל היותו ראש המל”ל באותם שנים.

ציטוט:

ועדת החקירה לפרשת הצוללות: נתניהו סיכן את ביטחון המדינה.

ועדת הצוללות שלחה אזהרה לראש הממשלה, לשר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, לראש המל”ל לשעבר יוסי כהן ולשני מעורבים נוספים. “התנהלותו של מר נתניהו בנושאים הנחקרים הובילה לפגיעה במנגנוני קבלת החלטות בשורה של סוגיות רגישות”, נכתב.

ציטוט ממאמר נבואי ישן:

לפעמים מתרחשים ניסים וגם נבואות של נביאים חילוניים קורמות עור וגידים. כמובן שלא הכל קורה מייד ולכן חשוב להיות סבלניות וסבלניים.

קצת עצוב לחשוב שעכשיו כנראה יהיו בארץ הרבה אנשים מופתעים, מאוכזבים, או נדהמים שיחושו קצת מרומים. נו, טוב. ככה זה כשמאמינים לכזבנים מוכרים רק בגלל שהם נשמעים משכנעים בעודם בעצם מפריחים למאזינים התמימים הבטחות חלולות, כזבים מופרכים, בלונים ריקים. וכל מיני דיברי טינופת צופים.

ציטוט מנבואה שדרשה סבלנות רבה:

אחרי שנגלה להפתעתנו שביבי הוא נהנתן שנהנה ממתנות ותשורות יקרות, הדבר הבא שיצוף לנו בפרצוף זה צוללת שיודעת ליצלול אבל לא מסוגלת לעוף. אומנם, היועץ כיבס, ייבש וגיהץ חלק מההאשמות השוליות, אבל עדיין הוא צריך לחקור לעומק את נושא הצוללות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הציבור הישראלי כנראה חש קצת נדהם, מזועזע ומעורער. סך הכל, להבין שכנופיית ההנהגה בגדה בביטחון המדינה זה אסון, וקצת קשה לעכל כזה דבר. מצד שני, בעוד זמן קצר הגילוי הנורא יעורר סערה עזה ונראה שזמנו של הפושע הסידרתי בשררה נגמר.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו. קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה . קישור למאמר בשם- בגידה זו לכאורה עבירה די חמורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

6 thoughts on “הפושע פגע בביטחון המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן