פושעים לא חוששים מעונשים?

פושעים לא חוששים מעונשים?

אחרי שמזהירים זדים רשעים כמה פעמים שלא כדאי להם להמשיך להיות תוקפניים ולגרום נזקים צריך לעבור לשלבים הבאים.

הסיבה להצהרה שלעיל היא שביריונים לא מכבדים חוקים או מתרשמים מאיומים, שכן הם חשים חסינים, חזקים או אובדניים.

בעברית קלה, פושעים סידרתיים לא חוששים להפר חוקים. הדבר היחידי שמרתיע אותם הוא החשש המוצדק מנזקים מאוד כואבים.

ציטוט:

המסר של ביידן לבונקר של נסראללה – ולטהרן: Don’t.

עד כאן ציטוט.

בעבר הנשיא הדמוקרטי והציוני של אמריקה כבר הזהיר את איראן, אבל הזדים שלחו מאות טילים לכאן, וזה לא משנה שרובם עלה בעשן.

המשמעות של האירוע הקודם היא שהשמעת התרעות לא עוצרת מזימות חצופות ותוקפניות, שכן נראה שהן מחמירות.

עכשיו ארצות הברית שוב מסבירה שעל אף חילוקי הדיעות עם ידידות וותיקות היא עדיין עומדת לצידה של הדמוקרטיה הישראלית. כל מי שבטעות חשב בגלל כותרות העיתונים שאולי יש פילוג אסטרטגי פנימיו וחיצוני כנראה שגה, שכן למערב ברורה הסכנה, במיוחד לאחר השבת השחורה. למעשה, אמריקה שוב מקדמת כוחות לזירה וגם מאשרת בציבורי מוכנות להמשך תמיכה.

ההיסטוריה מראה שהיהודים אוהבים לריב ולהתווכח, שכן הם סבורים שהדבר מרבה חוכמה של סופרים ומסייע להביט באיזה סוגייה מכל צדדיה השונים. מצד שני, ברגע שבא איום חיצוני נגמרים הפילפולים ובאופן צמיידי העם העברי מתלכד באופן די מפליא, וזה גם קורה בכל דור ודור באופן מעגלי.

כבר ראינו שהאזהרות לא ממש עוזרות. ולכן יתכן מאוד שנעבור לשלב ההדגמות, או שיתחיל ההליך של נטרול הסכנות, וזאת לפני שהן יהפכו להרבה יותר חמורות.

לאזרחים בישראל, באיראן, בתימן או בלבנון אין הרבה שליטה בדברים המפחידים שמופיעים אצלם בעיתון. כל מה שנותר זה להתפלל לאל העליון ולקוות שהעולם לא ישתגע אלא יפעל בהיגיון מצד שני, אין צורך לאגור מזון או לחוש חוסר ביטחון.

מאז יום היוולדה ישראל נאלצה ללחום על קיומה מפני הקמים לכלותה. מסיבה זו האומה מצויידת, עירנית, מאומנת, מיומנת, נחושה ומוכנה לאפשרות הכי גרועה, שכן ההיסטוריה הלאומית מראה שהיא תמיד מגיעה.

יתכן שבאיראן ובלבנון קיים חשש קצת יותר גדול מאשר זה המורגש אצל האזרחים והאזרחיות כאן. סך הכל, לפי מקורות זרים יש לנו יכולת די מרשימה להגן על עצמנו מפני מה שנראה מסוכן.

לשם שינוי, היום קצת יותר קשה להשמיד את כל היהודים, שכן הם חמושים ונחושים בגלל קדושת החיים. חוץ מזה, ההיסטוריה מראה שמה שמתחיל כשנאת יהודים לפעמים הופך לסיבוך עולמי שמזיק להרבה אחרים, וזה נעשה על ידי רודנים רצחניים וחסרי אלוהים רק ממניעים כלכליים, פוליטיים, חמדניים, הזויים או אנוכיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אזהרה חושפת דאגה? קישור למאמר בשם- הקיצונים מדגימים שהם רצחניים. קישור למאמר בשם- שנאה תורמת לכלכלה או לרגיעה? קישור למאמר בשם- העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני. קישור למאמר בשם- לקיצונים אלימים אין אלוהים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן