הכזבן הנכלולי הפך לנאשם פלילי

הכזבן הנכלולי הפך לנאשם פלילי

בין היתר, בעשרת הדיברות כתוב שלא יפה לשקר, שכן זה אחד מהדברים שפוגעים במישהו אחר.

היהודים גם יודעים שלא ראוי להלבין פנים לאחרים ברבים, ולכן חשוב לומר דברים נכונים וגם לשמור על נימוסים.

מאז הרבה שנים כל התייחסות לפושע הסידרתי, שהוא גם נואף בוגדני, הססן זגזגני וכנראה גם אדם חששני, עצבני וחשדני, כללה את המילים: כזבן נכלולי, אפילו שזה לא היה תואר ממלכתי או רשמי.

כנראה בגלל שהייתה הקפדה לא להפיץ כזבים מופרכים על דף מודעות לאומי עד היום לא הגיעה למערכת שום תביעת דיבה מפחידה בעוון הפצת מידע שיקרי שאינו אמיתי, או כזה שלא מבוסס על דברים שכבר פורסמו בציבורי.

עם הזמן ובעזרת המעללים הפסולים של העבריין החמדני היה ניתן לשנות את הכינוי כך שישקף מצב אמיתי ולא סתם יהייה הסתה מלאת שקרים בוטים. התואר המלכותי הפך להיות: הנאשם הפלילי, ולאחרונה הפושע גם התגלה כאחראי לאסון לאומי.

ציטוט:

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: כתב האישום – המסמך המלא.

לאחר שראש הממשלה משך את בקשת החסינות, הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב האישום בפרשות 1,000, 2,000 ו-4,000 נגדו ונגד הנאשמים האחרים.

עד כאן ציטוט.

מאוד יתכן שמבין כל שאר ועדות החקירות, מאחת תצוץ לנו המסקנה המבהילה שהעבריין אישר מכירת צוללות מסוכנות למצרים בעבור עמלות אישיות מרשימות, והדבר עלול לעורר צורך שוב לשנות את הכינוי שלו כדי שיתאים למאורעות, להסתבכויות ולהתפתחויות.

מה יהייה התואר הבא של הפושע שמסובך עד צוואר בערכאה? מבוקש בחשד לביצוע פשע מילחמה? אסיר מורשע? מי יודע? עוד היד נטוייה, והחגיגה משום מה טרם נעצרה על אף הסכנה החמורה לאומה ולדמוקרטיה.

קישור למאמר בדה מרקר. קישור למאמר בשם- מי שאשם לא משלם? קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן