מי שאשם לא משלם?

מי שאשם לא משלם?

עורכי דין פליליים מתמחים במתן סיוע לפושעים, עבריינים וחוטאים סידרתיים.

למרבה הצער, ראש הכנופייה סיבך את המדינה בחשד לביצוע פישעי מלחמה, והפרהסיה תשלם למשפטנים המון מזומנים, אפילו שהאזרחיות והאזרחים אינם אשמות או אשמים.

ציטוט:

עלות הייעוץ לנתניהו ולגלנט לגבי צווי המעצר בהאג: 120 אלף שקל ל-20 יום.

רועי שיינדרוף ודניאל רייזנר ממשרד הרצוג-פוקס-נאמן ייתנו ייעוץ משפטי לרה”מ ולשר הביטחון בעניין בקשת הצווים של התובע בהאג.

עד כאן ציטוט.

נחמד שמישרד מכובד מעניק שירותים מיקצועים לפושע סידרתי שמסובך עד צוואר בפלילים. מי יודע? אולי הם יקחו את המזומנים ויסבירו בנימוס לעבריין עם האישומים שחשוב לציית לחוקים?

חוץ מזה, לא ממש משנה מה יאמרו עורכי הדין המשכילים לחשודים המודאגים, שהרי את ההחלטה לגבי הוצאת צווי מעצר בינלאומיים מחליטים אחרים. אולי עדיף היה שהמדינה תממן למסכנים פסיכולוגים שילמדו אותם תרגילי הרפייה מרגיעים?

לאנשי מיקצוע בתחום בריאות הנפש משלמים הרבה פחות מאשר לעורכי דין. הם גם הרבה יותר ישרים, וברוב הפעמים כוונתם לסייע לסובלים ולא רק לאגור לעצמם מזומנים לצרכים כלכליים מלקוחות מפוקפקים.

מדוע הפרהסיה לא מתבקשת לשלם על טיפולים שישפרו למנהיגים החרדים והמוטרדים את החיים? אפשר אולי לתת להם עיסויים, להסכים לשלם למומחים שינעצו בהם המון מחטים סיניים קטנים כדי הם שיראו כמו קיפודים כסופים, או לנסות תרופות שבאות בכדורים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- גם ביריונים כוחניים חוששים מעונשים. קישור למאמר בשם- במקום ביטחון לאומי יש סיבוך משפטי. קישור למאמר בשם- הביריון המורשע הוא פושע מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מי שאשם לא משלם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן