לשקר ולהאשים מישהו אחר

לשקר ולהאשים מישהו אחר

למרבה הצער, הנאשם הפלילי נוהג לשקר באופן סידרתי לצורך אנוכי. הפושע הנכלולי עושה זאת באופן שיגרתי אפילו שזה לא מוסרי, נימוסי או לגמרי תואם למיצוות המפורטות בתורת העם העברי.

ציטוט:

דובר צה”ל: “השמדת חמאס? – לזרות חול בעיני הציבור”; נתניהו: “צה”ל מחויב לכך”

עד כאן ציטוט.

לא ברור מדוע הנאשם מנסה לספר שהצבא לכאורה מחוייב לזרות חול בעיני הציבור הישראלי ולכזב לעם.

אולי הפושע חושש שהציבור יודע שמיכתבי האזהרה שנישלחו אליו והיה ניסיון פסול מצידו לפטר את שר הביטחון שהתריע מפני סכנה לציון, ומסיבה זו הוא מתאמץ לגלגל אשמה?

אי אפשר להביס שנאה שהשתרשה בלי הסדרה רגועה שתפסיק את האלימות והלוחמה. לדבר באון למיקרופון על ניצחון מוחלט כנגד רעיון או חזון זה נחמד ואולי משמח את ההמון, אבל במשך אלפיים שנה אנו עצמנו לא וויתרנו על הרצון לשוב לציון.

מטיבעו הצבא פועל בהיגיון ולאחר מחשבה, תיכנון מפורט והתייחסות גם לבילתי צפוי, שהרי זה יחייב פתרון שימנע כישלון. ההסבר לציבור שאי אפשר להביס רעיון, חזון או רצון מייצג גישה אמינה, נכונה, מבוססת וישרה. מה לעשות שהאמת המרה לא תמיד נעימה לאוזני המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה?

להבדיל מהקצינים האחראיים, ההגונים והאמיצים, הנאשם בפלילים נוהג לשקר, לכזב, להסתבך בחטאים וסתם להשמיץ ולהכפיש אחרים לצרכים פוליטיים או אנוכיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- השותפים מאוכזבים מנוכלים סידרתיים? קישוור למאמר בשם- סחיטה כשרה וקרדום קדושה. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן