האומה זקוקה להנהגה ראוייה

האומה זקוקה להנהגה ראוייה

טוב לראות שיש במדינה גם מנהיגים אחראיים, ישרים ואמיצים שאומרים את האמת המרה בפנים כדי שיהייה ניתן לעשות תיקונים ולשוב לפסים. למרבה הפלא, חלק ניכר מהאנשים הללו היו קצינים בכירים או אזרחים איכפתיים ולא פוליטיקאים נכלוליים עם שלל אישומים פליליים.

ציטוט:

יו”ר מפלגת העבודה יאיר גולן נשא דברים בהפגנה מול הכנסת ואמר: “לעולם לא נתייאש. לעולם לא נוותר. נהיה ברחובות, בכנסת, באביבים ובכפר עזה על מנת לבנות את ישראל מחדש ולחזור לערכים הבסיסיים”.
“האמת חייבת להיאמר”, אמר גולן בדבריו. “אנחנו במערכה אזרחית קשה ביותר, אבל זו המערכה החשובה ביותר מאז 1948, המערכה על דמותה ונשמתה של מדינת ישראל”.

גולן אף מתח ביקורת על ההצבעה על חוק הגיוס מוקדם יותר השבוע. “מה שקרה כאן בכנסת בשבוע שעבר זו חוצפה בלתי רגילה. בעוד שאנחנו קוברים את מתינו יום יום, ראש הממשלה צוחק מדושן עונג על חוק השתמטות”

עד כאן צייטוט.

מה אפשר לומר? זה לא הפעם הראשונה שהאלוף במילואים וגיבור האומה משמיע בפרהסיה ביקורת קשה, נוקבת, מרה ולא נעימה.

מה לעשות? מנהיגות אמיתית דורשת יושרה, הגינות ותעוזה לא רק פוזה יפה למצלמה עם תסרוקת סגולה שטופחה בקפידה. כמובן שאפשר להשמיע רק דברים שיעשו רושם טוב על הפרהסיה, אבל גם חיוני לספר את האמת לאמיתה ולא לכזב ללא בושה.

לא ממש בטוח שלנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין הסידרתי שגם אחראי לאסון נורא, יש יכולת לכבד את שבועת האמונים שניתנה או שקיימות בו תכונות ראויות להובלה, שהרי הוא מסובך עד צוואר בערכאה וגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה.

כאמור, זה מצויין שיש בישראל מנהיגים ראויים, אמיצים, ציוניים, דמוקרטים, אחראיים, הגונים ומעשיים שפועלים כדי להשיב את המדינה לפסים.

לפי מה שמופיע בעיתונים כבר שנים נראה כאילו כאילו שבביצת הפוליטיקה המקומית שורצים רק פושעים, מורשעים, נאשמים, חשודים, גזלנים, סחטנים, כרישים ותנינים רעבתניים.

למרבה השמחה מסתבר שקצינים בכירים שהגיעו לזירה האזרחית מתוך רצון לסייע לעם במהותם, אמונתם וטיבעם לגמרי שונים מפוליטיקאים נכלוליים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- התורה, המגילה וההסתה לשנאה. קישור למאמר בשם- מערכה אזרחית להצלת הדמוקרטיה העברית.קישור למאמר בשם- מחאה חוקית והנהלה עבריינית. קישור למאמר בשם- תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית. קישור למאמר בשם- תהייה חקירה לאסון שגרם הפושע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “האומה זקוקה להנהגה ראוייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן