עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה
עד לאחרונה, הסתה פרועה שלא פסקה או נמנעה מאז לפני הרצח הנורא גרמה לנו לבעייה קלה.
אומנם, חזון המדינה הוא להסדרה בשכונה, וזה גם רעיון נבון מהתורה הקדושה, אבל למטרות פוליטיות עבריינים זדים שמסובכים בפלילים הסיתו בהתמדה מרשימה לשנאה, כנראה מתוך אמונה שפחד וחרדה מאוד יאחדו מאחוריהם קבוצה ניזעמת וגדולה שלובתה לשכוח מעיקרה.
למרבה הבושה אני דמוקרט ציוני ושוחר שלום איזורי. עד היום, בעיקר צעקו עלי, קראו לי תמים, אוהב שונאים, בוגד נקלה ושונא ישראל מחמת פגמים אישיים ומשפחתיים רציניים. לא ממש עזר שהסברתי להגנתי שהייתי בלבנון קצין קרבי, עשיתי בעזה מילואים רכובים ורגליים משך שנים, ואני חש די ישראלי.
בקיצור, התגובות האדיבות, המנומסות והחביבות של הסרבנים המרדניים ששונאים אחרים מוכרות לי כבר איזה עשר שנים מפעילות הסברתית קצת מוגזמת ברשת עם החברות החברתיות והחברים החברתיים
ללא קשר לרגשות נרגשים, סוערים, מאיימים וניזעמים, מה שאני אומר ברבים זה לא רעיונות אישים אלא מופיע במפורש בכתובים וגם במגילה שהקימה את מדינת היהודים, ולכן הדבר לא ממש קשור לעוצמת הצרחות המגונות של הצרחנים המגנים.
זה באמת בכתובים, גם אם הגזענים ששונאים אחרים הם מוסתים, נורא מתעוצבנים או סתם לא מאמינים. מעניין שהסתה מתמידה היא מאוד יעילה, שכן נראה שחלק מהאומה לגמרי שכח מעיקרי תורתה ומהכתוב במצע שלה.
מה שיקבע זה לא עוצמת הצרחה, אלימות המחאה או התמדת ההסתה לשנאה. המציאות והדרך הנכונה נמצאת בכתובים, והיא שונה ממה שסתם טוענת הכנופייה הכזבנית, העבריינית והמזיקה שמסובכת עד צוואר בכיתבי אשמה מאוד חמורים.
קישור למאמר בשם- המוצא נמצא במגילה ובתורה. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.
11 thoughts on “עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה”